onsdag 8. juli 2015

Alle Tiders Duster - Lillegutt (1982)

Jeg begynner å merke at 1982 var året da undergrunnen i Norge virkelig ristet fra seg og et vell av plater begynte å velte fram for fullt. I dag skal jeg ikke gjøre noe for å forandre dette inntrykket, men heller supplere med den kanskje definitive utgivelsen til Bergens halvstore sønner og døtre, nemlig Alle Tiders Duster.

Alle Tiders Duster var, i mye større grad enn det såkalte bergensbandet The Aller Værste!, et faktisk bergensband: medlemmene var fra Bergen, de sang på kav bergensdialekt, og de nådde egentlig aldri utenfor Hordaland. Hvorvidt det var pga. deres utpregede bergenskhet, eller om det også kan ha noe å gjøre med musikkens konfronterende, teatralske og halvmonotone suppe av stemmer, piggtrådgitar og primitive trommer skal jeg ikke uttale meg for sterkt om, men faktum er at de ikke ble et nytt TAV!. Det var dog sannsynligvis ikke intensjonen heller, da ATD var et teatralsk, performanceinspirert monster, der musikken fungerte som en del av en større helhet. Singelen Lillegutt ble gitt ut i 1982, muligens før debut-LPen Rødt Lys, og står for min del som bandets beste utgivelse, da den viser både det monotone og det mer popvennlige i bandets uttrykk.

Lillegutt starter opp med barnerop og skrål, før en skeiv kassegitar setter et middeltempo som låta følger gjennom sine seks tunge minutter. Refrenget "kan du ikke slå de, så gå med de" messes om igjen og om igjen, flere stemmer kommer til, Lillegutt får beskjed om å bli voksen, og konformitetspresset, samfunnsmaskineriet og familiens knusende bånd materialiseres i musikken mens Lillegutt trampes ned til en våt flekk i Bergens gater. Låta er monumental, full av piggtråder og hånende pekefingre, men samtidig mystisk fengende og et godt valg som singel. B-siden Bærtur er forskjellig på de fleste måter: låta er raskere, drevet av halvtullete vendinger og en munter basslinje, nyveivgitar og håndklapp. Låta er likevel preget av et melankolsk tilsnitt, og mangler de mer fengende elementene fra a-siden. Mot slutten kommer den iboende sykdommen til overflaten, da låta smelter sammen til en suppe av ulyd og manipulasjon. Hvorvidt det var ment symbolsk eller ikke er uvisst, men det fungerer godt som en forlengelse av bandets pseudosamfunnsrefsing.




















Alle Tiders Duster - Lillegutt

01: Lillegutt
02: Bærtur

**Trykk her for å lytte!**

2 kommentarer:

  1. Një dëshmi e mahnitshme për një lojtar që ma ktheu burrin tim. dhe jam martuar për fat të mirë me një burrë të mrekullueshëm dhe të kujdesshëm me dy fëmijë. Ka pasur një problem të madh në familjen time gjashtë muaj më parë mes meje dhe burrit tim. Aq e tmerrshme sa e çoi çështjen në gjykatë për divorc. ai tha se nuk donte të qëndronte më me mua dhe se nuk më donte më. Kështu ai u largua nga shtëpia dhe shkaktoi disa dhimbje mua dhe fëmijëve të mi. U përpoqa maksimumin për ta rikthyer pas shumë vitesh, por pa rezultat. dhe ai konfirmoi se kishte marrë vendimin e tij dhe nuk donte të më shihte më. Kështu një mbrëmje, kur po kthehesha nga puna, takova një mikun tim të vjetër që e pyeti burrin tim. Kështu që unë i shpjegova gjithçka, kështu që ai më tha se e vetmja mënyrë që mund ta ktheja burrin tim ishte të vizitoja një spell player, sepse funksionoi gjithashtu. Kështu që unë kurrë nuk besova në magji, por nuk kisha zgjidhje tjetër veçse të ndiqja këshillën e tij. Pastaj më dha adresën e emailit të spell player që vizitoi. {drEgwuatu@gmail.com}.
    WHATSAPP +2348101205614 Kështu të nesërmen në mëngjes dërgova një e-mail në adresën që më dha dhe magjistari më siguroi se do ta ktheja burrin tim të nesërmen. Çfarë deklarate e mahnitshme!! Unë kurrë nuk e besova, kështu që ai foli me mua dhe më tha gjithçka që duhej të bëja. Më pas të nesërmen në mëngjes, çuditërisht, burri im, i cili nuk më kishte telefonuar në gjashtë muajt e fundit, më telefonoi për të më njoftuar se po kthehej. Kështu ai u kthye po atë ditë, me shumë dashuri dhe gëzim, dhe kërkoi falje për gabimin dhe dhimbjen që më kishte shkaktuar mua dhe fëmijëve të mi. Më pas, që nga ajo ditë, marrëdhënia jonë ishte më e fortë se në të kaluarën, me ndihmën e një spell player. Prandaj, unë do t'ju këshilloja që të vizitoni me dashamirësi Dr.Egwuatu-në e madhe nëse jeni në të tillë ose nëse keni ndonjë problem me "kthimin e ish-it tuaj, faleminderit Dr. {dregwuatu@gmail.com}
    WHATSAPP+2348101205614
    Ai gjithashtu shëron dhe e kthen EX-in,
    1 Ilaç bimor për HIV/ADIS.
    2 Trajtimi i kancerit bimor.
    3 Pastrimi i kyçit të këputur.
    4 herpesi shëron barishtet.
    5 lloje orizi pelte.
    6 Mjekësi bimore HPV.
    7 Shërimi i diabetit.
    8 kthejeni ish-in tuaj.
    9 Magjia e shtatzënisë.
    10 kura HTP.
    11 Shërimi i ajrit hepatik.
    12 )Shërimi i koronavirusit Covid 19.
    13) Perqindja astmatike
    WHATSAPP +2348101205614

    SvarSlett
  2. Magji e fortë dhe e fuqishme dashurie për të fituar mbrapa ish-in tuaj.. Kam vendosur që do ta kaloj gjithë ditën në internet vetëm për t'u siguruar që shumë njerëz mund ta lexojnë këtë dëshminë time për Dr.Ellen e cila është një magjistar i fuqishëm nga Afrika, Pasi u braktisa nga i dashuri im isha aq i vetmuar atë ditë sa vendosa të kaloja rrjetin për disa këshilla marrëdhëniesh, nuk e dija kurrë se kjo ishte harta e rrugës që do të siguronte kthimin e të dashurit tim. Pasi lexova shumë këshilla se si ta rivendosja marrëdhënien time në një mënyrë më të mirë, zbulova se Dr.Ellen ka shumë rekomandime sesa drejtorët e tjerë, kështu që me këtë vendosa që Dr.Ellen ishte personi i duhur . për punën, Dhe unë kontaktova Dr.Ellen përmes të dhënave të tij që pashë në internet dhe isha aq i lumtur që zgjodha të punoja me Dr.Ellen sepse puna e tij ishte 100% perfekte dhe magjia ma ktheu të dashurin tim. Me lehtësim të shpejtë, ju gjithashtu mund ta kontaktoni atë për ndihmë tani me email: ellenspellcaster@gmail.com/
    Whatsapp/telefononi +2348106541486

    SvarSlett