torsdag 2. juni 2016

Holy Toy - Panzer and Rabbits (1984)

Det er påfallende hvor lang tid som har gått siden siste innlegg. En måned har passert uten at behovet for å skrive eller legge ut på noe tidspunkt har meldt seg i så overveldende grad at jeg har gjort det. Mai måneds sammenfall med eksamensarbeid og rot har sannsynligvis noe av skylden, men for den dedikerte arkivar kan ingen unnskyldning duge: I så måte tar jeg igjen på meg jobben, og starter med ny giv og arkivets første dobbelpost.

Enkelte har påpekt at det finnes i overmåte mye Holy Toy på Eine Keine Angst Musik; dette er selvsagt sant, og grunnen er enkel: Holy Toy er et av de beste bandene fra perioden. Platene holder seg godt, uttrykket er spennende og foranderlig, og Nebbs kreativitet og fandenivoldskhet perfeksjoneres gradvis i løpet av de fire første platene. Etter debutplata Warszawa, en av de store platene i norsk postpønk, gikk Rolf Wallin og Sven Kalmar ut av bandet; inn kom nøkkelmedlem Lars Pedersen og hornmann Bernt Å. Niborg. Den resulterende LPen, Panzer and Rabbits, er en videreutvikling og nedtoning av uttrykket på debuten: Låtene er mer minimalistiske, monotone og abstrakte, men likefremt fengende og drivende. Plata ble tatt godt imot (Kitschs anmelder utropte den til mesterverk), og bandet fikk oppmerksomhet utenfor landets grenser. Bandet var imidlertid en relativt ustabil konstellasjon, og allerede i 1985 var gitarist Bjørn Sorknes og Niborg allerede ute, mens Nebb og Pedersen arbeidet videre som duo.

Det finnes to versjoner av Panzer and Rabbits. Plata ble gitt ut med to forskjellige mikser, en standard og en "special mix", begrenset til et opplag på 300 plater. Spesial-mixen var utgangspunkt for CD-utgivelsen av plata i 1990. Hva 2009-utgaven angår vet jeg lite, da jeg ikke hører særlig forskjell, men for sikkerhets skyld postes begge versjonene, slik at den oppmerksomme lytter kan avgjøre om de er like eller forskjellige.

Plata åpner med et av høydepunktene i Holy Toys katalog: Fresh News - Larve er en schizofren sak, drevet fram av orgel og snirklete edderkoppgitar, hornfanfarer og kravlende rytmemaskiner, alt mens Nebb resiterer, messer og roper gjennom tåken. Låta er aktivt motvillig, men lydbildet er fantastisk appellerende, melodiene besnærende og stemningen fantastisk. Mot slutten kollapser låta i en sakral orgelhymne, mens en desperat Nebb resiterer låtas hovedlinjer igjen og igjen. Last Leader drives av Sorknes' stikkende gitarer og en dump rytmemaskin. Pedersens perkusjon introduseres gradvis og gir låta mye nerve, mens gnissende fioliner fyller ut lydbildet. Her er poptendensene tydelige: Et orgeldrevet refreng med hornsalutter og prosesserte vokaler er et av platas mest minneverdige øyeblikk. Armageddon er platas lengste låt: Over Pedersens monotone, dumpe tromming roper Nebb ut navnene på verdens storbyer, etterfulgt av "bom bom bom"; utsynet er dystert, men ikke uten humor. Glidningen over i Men and Dog er påfallende: Man hører verdens undergang, en bølge av lyd som feier vekk livet til fordel for monoton øresus. Telegram I er platas emosjonelle sentrum: Drevet av felegnukk og fløyteaktige melodier bygger låta mot et stille, men sterkt høydepunkt, der Nebbs mantra (deinamsjitsj deinamsjitsj) gjentas i det uendelige. Captain Bom-Bom-Bom er en siste kort utblåsning, drevet av smellende trommer og et fantastisk fengende orgelrefreng. Til sist kommer Telegram II som en slags epilog, der felegnukken er ødelagt og en vrakhaug av et lydlandskap er hva som ligger igjen. Det er stemningsfulle saker, spennende og ubehagelig, men også vakkert og skjørt. Plata er kanskje ikke fullt så bra som Warszawa, men den mer abstrakte vendingen kler bandets visjon godt, og gjør også Panzer and Rabbits til en klassiker i norsk postpønk.






















Holy Toy - Panzer and Rabbits

01: Fresh News - Larve
02: Last Leader
03: Doors of Perception
04: Armageddon
05: Men and Dog
06: Travel Agency
07: Telegram I
08: Many of Them
09: Captain Bom-Bom-Bom
10: Telegram II

5 kommentarer:

  1. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një provë në internet se si Dr Fady ndihmoi shumë gra të merrnin. shtatzënë me magjinë e saj të fuqishme, shkrova dhe shpjegova situatën time, më premtoi se do të më ndihmonte dhe do të mbetem shtatzënë para 1 muaji, bëra gjithçka që më urdhëroi dhe shkova në spital për një mesazh dhe mjeku më konfirmoi që jam 5 vjeç ditë shtatzënë, deri tani kam sjellë në jetë djalin tim të pashëm, burri im tani është i lumtur dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. Fady kontaktoni nëse keni nevojë për ndihmë.
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni fuqi shpirtërore.
    * Nëse dëshironi të bëheni të famshëm.
    * Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje. Si HIV/AIDS
    E.T.C.
    Email:doctorfady720@Gmail.com
    WhatsApp: +2349039422406

    SvarSlett
  2. emri im është Nathalia nga Britania e Madhe (Londër) burri im ka dëgjuar thashetheme për mua dhe kjo çështje e bëri atë të aplikonte për divorc dhe gjithçka u rrit dhe ky rast dhe mendimi për të humbur familjen time tani e ka mbajtur zemrën time të pakënaqur kështu që u luta për një zgjidhja dhe mënyra se si mund të jem në gjendje të kthej burrin dhe fëmijët e mi dhe t'i provoj atij të gjitha këto gjëra që ai dëgjoi për mua dhe zonjën tjetër që punonte në zyrën time janë të gjitha gënjeshtra sepse thellë në zemrën time e dija që kurrë dhe nuk do kurrë mos e tradhtoj burrin tim. për ta shkurtuar të gjithë këtë histori, motra ime burri nga SHBA i dëgjoi të gjitha çështjet në terren dhe menjëherë më kërkoi të kontaktoja DR Fady ajo më dha detajet e kontaktit të tij dhe unë bëra siç tha ajo dhe DR Fady më tha se gjithçka do të jetë mirë për dy ditë pas dy ditësh burri im do të kthehet përsëri në shtëpi përgjithmonë dhe kjo ishte pikërisht ajo që ndodhi dhe për këtë arsye unë them se ky njeri është i vërtetë dhe gjithashtu mund të ndihmojë këdo me ndonjë nga problemet e mëposhtme

    KTHIMI I DASHURINËS SË HUMBUR.
    RIKURTIMI I MARTESËVE / MARRËDHËNIEVE TË PRAKTUARA.
    SHËRIMI I SËMUNDJEVE.
    LUTJET MBISHTIN SULMET SHPIRTËRORE APO ËNDRA TË KEQJA.
    KURA PËR HSV 1 DHE HSV 2.
    TOTALI PËR INFEKSIONIN STD ETJ.
    GARANTOHET NJË TRAJTIM DHE SHËRIM JAVOR PËR HIV.
    LUTJET PËR NUMRA ME FAT PËR FITUES TË LOTARIVE.
    ETJ..........................
    Mund ta kontaktoni @:www.Doctorfady720@gmail.com ose mund ta kontaktoni në WhatsApp me këta numra +23490422406. 100% garanci.

    SvarSlett
  3. Një dëshmi e mahnitshme për një lojtar që ma ktheu burrin tim. dhe jam martuar për fat të mirë me një burrë të mrekullueshëm dhe të kujdesshëm me dy fëmijë. Ka pasur një problem të madh në familjen time gjashtë muaj më parë mes meje dhe burrit tim. Aq e tmerrshme sa e çoi çështjen në gjykatë për divorc. ai tha se nuk donte të qëndronte më me mua dhe se nuk më donte më. Kështu ai u largua nga shtëpia dhe shkaktoi disa dhimbje mua dhe fëmijëve të mi. U përpoqa maksimumin për ta rikthyer pas shumë vitesh, por pa rezultat. dhe ai konfirmoi se kishte marrë vendimin e tij dhe nuk donte të më shihte më. Kështu një mbrëmje, kur po kthehesha nga puna, takova një mikun tim të vjetër që e pyeti burrin tim. Kështu që unë i shpjegova gjithçka, kështu që ai më tha se e vetmja mënyrë që mund ta ktheja burrin tim ishte të vizitoja një spell player, sepse funksionoi gjithashtu. Kështu që unë kurrë nuk besova në magji, por nuk kisha zgjidhje tjetër veçse të ndiqja këshillën e tij. Pastaj më dha adresën e emailit të spell player që vizitoi. {drEgwuatu@gmail.com}.
    WHATSAPP +2348101205614 Kështu të nesërmen në mëngjes dërgova një e-mail në adresën që më dha dhe magjistari më siguroi se do ta ktheja burrin tim të nesërmen. Çfarë deklarate e mahnitshme!! Unë kurrë nuk e besova, kështu që ai foli me mua dhe më tha gjithçka që duhej të bëja. Më pas të nesërmen në mëngjes, çuditërisht, burri im, i cili nuk më kishte telefonuar në gjashtë muajt e fundit, më telefonoi për të më njoftuar se po kthehej. Kështu ai u kthye po atë ditë, me shumë dashuri dhe gëzim, dhe kërkoi falje për gabimin dhe dhimbjen që më kishte shkaktuar mua dhe fëmijëve të mi. Më pas, që nga ajo ditë, marrëdhënia jonë ishte më e fortë se në të kaluarën, me ndihmën e një spell player. Prandaj, unë do t'ju këshilloja që të vizitoni me dashamirësi Dr.Egwuatu-në e madhe nëse jeni në të tillë ose nëse keni ndonjë problem me "kthimin e ish-it tuaj, faleminderit Dr. {dregwuatu@gmail.com}
    WHATSAPP+2348101205614
    Ai gjithashtu shëron dhe e kthen EX-in,
    1 Ilaç bimor për HIV/ADIS.
    2 Trajtimi i kancerit bimor.
    3 Pastrimi i kyçit të këputur.
    4 herpesi shëron barishtet.
    5 lloje orizi pelte.
    6 Mjekësi bimore HPV.
    7 Shërimi i diabetit.
    8 kthejeni ish-in tuaj.
    9 Magjia e shtatzënisë.
    10 kura HTP.
    11 Shërimi i ajrit hepatik.
    12 )Shërimi i koronavirusit Covid 19.
    13) Perqindja astmatike
    WHATSAPP +2348101205614

    SvarSlett
  4. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    SvarSlett
  5. Burri im është kthyer!!! Pas 1 vitesh martesë të prishur, burri më la me dy fëmijë dhe jeta ime u shkatërrua. Doja t'i jepja fund, gati vrava veten se ai na la pa asgjë. Jam thyer emocionalisht gjatë gjithë kësaj kohe dhe jeta më duket e pakuptimtë. Një ditë besnike, duke shfletuar internetin, hasa në disa dëshmi për Dr DAWN. Disa njerëz dëshmuan se ai e ktheu ish-in e tyre, të tjerë dëshmuan se ai rikthen mitrën dhe shëron sëmundjet me barishte. Më shumë më interesonte pajtimi me bashkëshortin tim, të cilin Dr. DAWN e bëri të mundur që ta kthente burrin për 3 ditë. Tani burri im është kthyer dhe ne kemi jetuar të lumtur që atëherë. Të gjitha faleminderit për Dr DAWN. Këtu, kontaktin e tij e lë për të gjithë. Sepse ka çdo lloj sfide,
    Email (dawacuna314@gmail.com)
    Whatsapp: +2349046229159

    SvarSlett