søndag 29. januar 2017

Ba-Iss - Hellig Stank (1990)

Hva er det som stinker? Det er som om en merkelig sur eim gjennomtrenger hver eneste del av tilværelsen, som om hauger av gamle, skjulte matvarer ligger og råtner ett eller annet sted i nærheten av ventilasjonen, for på den måten å forpeste alt og alle som kommer i nærheten med den sure, men også kvalmende søte lukten av harsk virkelighet.
Eller kanskje det bare er den velkjente lukten av idioti.
Noe er i alle tilfeller galt, og man kan ikke gjøre stort annet enn å le av det. Når det uansett er slik at det fundamentet du har vokst opp med under føttene brått endres til en seig, illeluktende gjørme, så kan man vel ikke annet enn å smile, for deretter å sette på litt Ba-Iss?

Discogs forteller meg at Ba-Iss anno 1990 besto av trioen Robin Andrew le Normand, Mogens Henckel og Stig Sæterbakken. På dette tidspunktet var sistnevnte, såvidt jeg kan forstå, i ferd med å ta steget fra lyrikken og til romanformatet, og virket altså samtidig som knotteknaster i dagens gruppe. Hva de to andre har foretatt seg, eller i det hele tatt hvem de er, vet jeg ingenting om, så den saken får heller være. Hellig Stank ble utgitt i et nummerert opplag på 50 eksemplarer, visstnok inneholdende et liten mengde bladgull, og dermed et interessant samlerobjekt for den som måtte ønske å samle (synd bandet ikke tok av, det skulle tatt seg ut!). Kassetten kom med andre ord kort tid etter debuten Arbeid, og det finnes et åpenbart slektskap mellom utgivelsene.


Hellig Stank består kun av to låter, men er likevel en utgivelse av en anseelig lengde, ettersom hver låt varer omkring 10 minutter. A-siden, Skjærtorsdag, er, i alle fall for disse ører, en manipulert omtolkning av Inokulasjon, åpningssporet på Arbeid: Der sistnevnte bæres av skarpe pistolsmell og skjærende, gneldrende lyder, er førstnevnte veldig langsom, sakte kravlende framover. Man skulle trodd at det ville låte uinteressant, evt. dårlig, men det motsatte er tilfelle: Omtrent midtveis i låta trenger et svevende lag av forsinkede synther gjennom, og stemningen på låta skifter fra dommedag til noe i retning av Bowies Moss Garden; innen det er over står låta igjen som noe helstøpt vakkert, overraskende nok. På samme måte er b-siden Slam intet annet enn en manipulert, nedsakket versjon av låta Søvn uten drømmer: Der originalen er en manisk, pulserende skrekkfilmvariasjon, er denne nok en gang et slags krypende ubehag gitt lydlig form. De mer harmoniske elementene som finnes i Skjærtorsdag er borte; igjen finnes kun pulserende trommer, skraping, plutselige skjærende støt, og i det hele tatt en følelse av at noe er alvorlig galt. Tittelen på låta er i så måte treffende, da tankene lett dras i retning av en ansamling med boblende, sydende, langsomt rennende slam, slo, gørr og dritt, påfallende likt mye av hva den internasjonale politikken har å by på for tiden.

Takk til Tore Stemland for rippen.






















Ba-Iss - Hellig Stank

01: Skjærtorsdag
02: Slam

**Trykk her for å lytte!**

19 kommentarer:

  1. ...og takk til han som scannet omslaget :)

    SvarSlett
  2. Wow....😁 Jeg fikk denne anmeldelsen nå...
    Brings back memories....
    😁❤

    SvarSlett
  3. Hvert problem har en løsning når du møter den rette personen! Ikke vær redd for at det er en flott staveforkaster og åndelig problemløser som kan sette en stopper for problemet ditt. Jeg vil sette pris på DAWNACUNA for gjenopprettelsen av ekteskapet mitt med hennes magi, Etter 1 års separasjon med mannen min, ved hjelp av den store stavehjuleren DAWNACUNA, kom mannen min hjem og nå er vi lykkelig sammen for godt, nok en gang takk til DAWNACUNA helbreder hun også all slags sykdom og som,

    1 ELSKER STAV
    2 VINN EX TILBAKE
    3 FRUKT AV KVINNEN
    4 KAMPANJE STAV
    5 BESKYTTELSE.
    6 FORRETNINGSSTAV.
    7 GOD JOBBSTAV.
    8 HIV -AIDS.
    9 STOPP MISBORD.
    10 LYKKE STAV.
    11 TELEKINESIS STAV.
    LOTTERI STAVNING og STOFFMELDING Stav Kontakt ham for din hjelp via:
    WHATSAPP: +2348032246310.
    E -post: dawnacuna314@gmail.com

    SvarSlett
  4. Kjo është një dëshmi që do t'ua tregoj të gjithëve në botë. Unë jam i martuar për 4 vjet dhe në vitin e pestë të martesës sime, një grua tjetër bëri magji për të më hequr të dashurin tim dhe burri im më la mua dhe fëmijët dhe ne kemi vuajtur për 2 vjet derisa takova një postim ku ( magjistare agimi) kanë ndihmuar kaq shumë njerëz dhe unë vendosa t'i bëj një përpjekje për të më ndihmuar të kthej burrin tim në shtëpi dhe më besoni që sapo i dërgova fotografinë time asaj dhe asaj të burrit tim dhe pas 48 orësh siç më ka premtuar pasi e bëri gjithçka që ajo më kërkoi të bëja, pashë një makinë që hyri në shtëpi dhe ja që ishte burri im dhe ai erdhi tek unë dhe fëmijët, ai ishte duke qarë dhe duke më kërkuar ta falja ai më premtoi se nuk do të jetonte më mua dhe fëmijën, nëse keni ndonjë sfidë, kontaktoni shpejt (shembullin e agimit të shtrigave).
    1) magji për të mbetur shtatzënë.
    2) magji për t'u ribashkuar me të dashurin tuaj.
    3) magji për të bërë dikë të dashurohet me ty.
    4) magji për të ndaluar abortin.
    5) magji për të bërë telekinesis.
    E.T.C
    Kontaktoni atë në WhatsApp: +2348032246310
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    SvarSlett
  5. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një provë në internet se si Dr Fady ndihmoi shumë gra të merrnin. shtatzënë me magjinë e saj të fuqishme, shkrova dhe shpjegova situatën time, më premtoi se do të më ndihmonte dhe do të mbetem shtatzënë para 1 muaji, bëra gjithçka që më urdhëroi dhe shkova në spital për një mesazh dhe mjeku më konfirmoi që jam 5 vjeç ditë shtatzënë, deri tani kam sjellë në jetë djalin tim të pashëm, burri im tani është i lumtur dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. Fady kontaktoni nëse keni nevojë për ndihmë.
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni fuqi shpirtërore.
    * Nëse dëshironi të bëheni të famshëm.
    * Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje. Si HIV/AIDS
    E.T.C.
    Email:doctorfady720@Gmail.com
    WhatsApp: +2349039422406

    SvarSlett
  6. emri im është Nathalia nga Britania e Madhe (Londër) burri im ka dëgjuar thashetheme për mua dhe kjo çështje e bëri atë të aplikonte për divorc dhe gjithçka u rrit dhe ky rast dhe mendimi për të humbur familjen time tani e ka mbajtur zemrën time të pakënaqur kështu që u luta për një zgjidhja dhe mënyra se si mund të jem në gjendje të kthej burrin dhe fëmijët e mi dhe t'i provoj atij të gjitha këto gjëra që ai dëgjoi për mua dhe zonjën tjetër që punonte në zyrën time janë të gjitha gënjeshtra sepse thellë në zemrën time e dija që kurrë dhe nuk do kurrë mos e tradhtoj burrin tim. për ta shkurtuar të gjithë këtë histori, motra ime burri nga SHBA i dëgjoi të gjitha çështjet në terren dhe menjëherë më kërkoi të kontaktoja DR Fady ajo më dha detajet e kontaktit të tij dhe unë bëra siç tha ajo dhe DR Fady më tha se gjithçka do të jetë mirë për dy ditë pas dy ditësh burri im do të kthehet përsëri në shtëpi përgjithmonë dhe kjo ishte pikërisht ajo që ndodhi dhe për këtë arsye unë them se ky njeri është i vërtetë dhe gjithashtu mund të ndihmojë këdo me ndonjë nga problemet e mëposhtme

    KTHIMI I DASHURINËS SË HUMBUR.
    RIKURTIMI I MARTESËVE / MARRËDHËNIEVE TË PRAKTUARA.
    SHËRIMI I SËMUNDJEVE.
    LUTJET MBISHTIN SULMET SHPIRTËRORE APO ËNDRA TË KEQJA.
    KURA PËR HSV 1 DHE HSV 2.
    TOTALI PËR INFEKSIONIN STD ETJ.
    GARANTOHET NJË TRAJTIM DHE SHËRIM JAVOR PËR HIV.
    LUTJET PËR NUMRA ME FAT PËR FITUES TË LOTARIVE.
    ETJ..........................
    Mund ta kontaktoni @:www.Doctorfady720@gmail.com ose mund ta kontaktoni në WhatsApp me këta numra +23490422406. 100% garanci.

    SvarSlett
  7. Një dëshmi e mahnitshme për një lojtar që ma ktheu burrin tim. dhe jam martuar për fat të mirë me një burrë të mrekullueshëm dhe të kujdesshëm me dy fëmijë. Ka pasur një problem të madh në familjen time gjashtë muaj më parë mes meje dhe burrit tim. Aq e tmerrshme sa e çoi çështjen në gjykatë për divorc. ai tha se nuk donte të qëndronte më me mua dhe se nuk më donte më. Kështu ai u largua nga shtëpia dhe shkaktoi disa dhimbje mua dhe fëmijëve të mi. U përpoqa maksimumin për ta rikthyer pas shumë vitesh, por pa rezultat. dhe ai konfirmoi se kishte marrë vendimin e tij dhe nuk donte të më shihte më. Kështu një mbrëmje, kur po kthehesha nga puna, takova një mikun tim të vjetër që e pyeti burrin tim. Kështu që unë i shpjegova gjithçka, kështu që ai më tha se e vetmja mënyrë që mund ta ktheja burrin tim ishte të vizitoja një spell player, sepse funksionoi gjithashtu. Kështu që unë kurrë nuk besova në magji, por nuk kisha zgjidhje tjetër veçse të ndiqja këshillën e tij. Pastaj më dha adresën e emailit të spell player që vizitoi. {drEgwuatu@gmail.com}.
    WHATSAPP +2348101205614 Kështu të nesërmen në mëngjes dërgova një e-mail në adresën që më dha dhe magjistari më siguroi se do ta ktheja burrin tim të nesërmen. Çfarë deklarate e mahnitshme!! Unë kurrë nuk e besova, kështu që ai foli me mua dhe më tha gjithçka që duhej të bëja. Më pas të nesërmen në mëngjes, çuditërisht, burri im, i cili nuk më kishte telefonuar në gjashtë muajt e fundit, më telefonoi për të më njoftuar se po kthehej. Kështu ai u kthye po atë ditë, me shumë dashuri dhe gëzim, dhe kërkoi falje për gabimin dhe dhimbjen që më kishte shkaktuar mua dhe fëmijëve të mi. Më pas, që nga ajo ditë, marrëdhënia jonë ishte më e fortë se në të kaluarën, me ndihmën e një spell player. Prandaj, unë do t'ju këshilloja që të vizitoni me dashamirësi Dr.Egwuatu-në e madhe nëse jeni në të tillë ose nëse keni ndonjë problem me "kthimin e ish-it tuaj, faleminderit Dr. {dregwuatu@gmail.com}
    WHATSAPP+2348101205614
    Ai gjithashtu shëron dhe e kthen EX-in,
    1 Ilaç bimor për HIV/ADIS.
    2 Trajtimi i kancerit bimor.
    3 Pastrimi i kyçit të këputur.
    4 herpesi shëron barishtet.
    5 lloje orizi pelte.
    6 Mjekësi bimore HPV.
    7 Shërimi i diabetit.
    8 kthejeni ish-in tuaj.
    9 Magjia e shtatzënisë.
    10 kura HTP.
    11 Shërimi i ajrit hepatik.
    12 )Shërimi i koronavirusit Covid 19.
    13) Perqindja astmatike
    WHATSAPP +2348101205614

    SvarSlett
  8. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    SvarSlett
  9. Magji e fortë dhe e fuqishme dashurie për të fituar mbrapa ish-in tuaj.. Kam vendosur që do ta kaloj gjithë ditën në internet vetëm për t'u siguruar që shumë njerëz mund ta lexojnë këtë dëshminë time për Dr.Ellen e cila është një magjistar i fuqishëm nga Afrika, Pasi u braktisa nga i dashuri im isha aq i vetmuar atë ditë sa vendosa të kaloja rrjetin për disa këshilla marrëdhëniesh, nuk e dija kurrë se kjo ishte harta e rrugës që do të siguronte kthimin e të dashurit tim. Pasi lexova shumë këshilla se si ta rivendosja marrëdhënien time në një mënyrë më të mirë, zbulova se Dr.Ellen ka shumë rekomandime sesa drejtorët e tjerë, kështu që me këtë vendosa që Dr.Ellen ishte personi i duhur . për punën, Dhe unë kontaktova Dr.Ellen përmes të dhënave të tij që i pashë në internet dhe isha aq i lumtur që zgjodha të punoja me Dr.Ellen sepse puna e tij ishte 100% perfekte dhe magjia ma ktheu të dashurin tim me lehtësim të shpejtë ju gjithashtu mund ta kontaktoni atë për ndihmë tani email.. ellenspellcaster@gmail.com/
    Whatsapp/telefononi +2348106541486

    SvarSlett
  10. Jam shumë e lumtur këtë ditë sepse sapo më ndodhi një mrekulli, nuk prisja të isha më me të dashurin tim, por falë DR DAWN, një magjistari i fuqishëm që e bëri të mundur. Po kërkoja në internet më 15 prill 2022 për të parë se si mund ta rivendos jetën time të dashurisë dhe hasa në shumë dëshmi për DR DAWN. I afrohem asaj dhe i jam mirënjohës për ndihmën e saj tani i dashuri im është kthyer me mua. Faleminderit DR DAWN Unë do të vazhdoj të dëshmoj për ju. ju mund t'i besoni DR DAWN për të zgjidhur problemet tuaja %100 sinqerisht kontaktoni emailin, dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    SvarSlett
  11. I am so happy this day because a miracle just happened to me, I never expected to be with my boyfriend anymore but thanks to DR EDIOMO a powerful spell-caster who made it possible. I was searching online on the 29th on December 2021 to see how I could restore my love life and I came across many testimonies about DR EDIOMO. I reach out to her and I'm grateful for her help now my boyfriend is back with me. Thank you DR EDIOMO I will continue to testify for you.you can trust EDIOMO to solve your problems %100 with honesty contact email :drediomo77@gmail.com
    Whatsapp :+2349132180420

    SvarSlett
  12. Unë jam gati t'ju çoj në nivelin që dëshironi, por nuk po detyroj askënd të bashkohet (FAMILJA E MILIIONERËVE TË RINJ) Asnjë sakrificë njerëzore❌❌❌🔞
    Thjesht telefononi ose Whatsapp Lord në +234 903 942 2406 nëse jeni vërtet të interesuar vetëm për njerëzit seriozë.
    Shënim, duhet të vini drejt e në tempull për inicime.

    SvarSlett
  13. Nuk kam parë ndonjë gjë kaq të përsosur si magjia DR WALE, po e shkruaj këtë artikull për të falënderuar DR WALE, magjistarin e fuqishëm që më ndihmoi kohët e fundit të rikthej ish të dashurin tim që më la për një grua tjetër pa asnjë arsye për të kaluarën tetë vjet. Pasi pashë një postim në internet nga një zonjë e quajtur Kate Adams që thoshte se si u ndihmua nga WALE, vendosa gjithashtu ta kontaktoj për ndihmë sepse nuk kisha zgjidhje. Gjithçka që doja ishte që të ktheja të dashurin tim me vete. Pasi kontaktova me DR WALE, më thanë të paguaja për të gjitha materialet e nevojshme për të kryer magjinë që pagova për gjithçka. DR WALE më tha se pas disa javësh burri im do të kthehet me mua. Lajmi i mirë këtu është se pas disa javësh burri im u kthye tek unë. Për habinë time më të madhe, burri im u kthye në shtëpi në gjunjë se unë duhet të gjeja një vend në zemrën time për ta falur, unë u habita dhe u trondita vërtetë kur i dashuri im u gjunjëzua duke u lutur për falje dhe që unë ta pranoja atë. pak shprehje, dhe nuk e di sa të të përcjell vlerësimin tim DR WALE, ti je një Zot i dërguar për të rivendosur një marrëdhënie të prishur, Dhe tani unë jam një grua e gëzuar, DR WALE është përgjigja për të gjitha problemet. Të dhënat e kontaktit të tij janë: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  14. Unë jam këtu për të ndarë këtë histori timen e shkurtër. Bëhet fjalë për kompaninë dhe pronat që babai im la pas para se të vdiste. Për shkak se nuk dija shumë për biznesin e tij, disa nga partnerët e tij po planifikonin të më dëbonin nga pronat. Isha konfuz për gjithçka. gjërat filluan të shkojnë keq. Nuk di kujt t'i qaj. Çështja u dërgua në gjykatë, por gjërat duket se po shkonte në favor të tradhtarit tim. tradhtari më tha se nuk do të kem kurrë çfarë të thërras timen se do të më mbyllë. E gjithë kjo më bëri të shkoj në depresion. Kam humbur në të gjitha fushat. por këtu është kthesa e gjithçkaje. një ditë po lexoja në internet dhe kështu u futa në faqen e DR WALE. Në faqen e tij pashë shumë lajme dhe dëshmi të mira për të, se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të fituar një çështje gjyqësore dhe ka bërë shumë gjëra të tjera të mira për njerëzit. Kështu që unë iu afrova atij dhe i shpjegova çdo detaj rreth situatës sime. DR WALE më tha se nuk kisha asgjë për t'u frikësuar për të, më tha gjëra për të bërë dhe gjëra që duhej të paguaja për të cilat bëra pagesën për gjithçka dhe ndoqa udhëzimet. Ndërsa po e shkruaj këtë tani të gjitha pronat dhe kompania më janë kthyer nga gjykata. Nuk e di se si DR WALE e bëri mrekullinë dhe magjinë e tij. Unë jam plotësisht në kontroll të gjithçkaje tani. E gjitha falë DR WALE. Unë ju vlerësoj shumë. Ju mund të kontaktoni DR WALE në WhatsApp/Viber/Telegram të tij: +2347054019402 ose drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  15. Sot ka qenë dita më e lumtur e jetës sime pas një viti trishtimi dhe pikëllimi pa qenë me atë që dua, u përpoqa të bëja të pamundurën për t'u siguruar që ta bëja të lumtur të dashurin tim, por duket se nuk do të funksionojë kurrë mirë, ishte sikur po bëj gjithçka kot, por të gjitha falënderoj DR WALE që erdhi për të ndryshuar të gjitha shqetësimet dhe trishtimet e mia në Gëzimi. E njoha njeriun e madh kur lexova disa komente të mrekullueshme për DR WALE dhe se si ai ka ndihmuar shumë njerëz me problemet e tyre në marrëdhënie. Po lexoja një revistë e cila më pas pashë edhe dëshmi të mëdha të cilat më pas vendosa të mos humbas kohë. U kontaktova me DR WALE dhe i shpjegova të gjitha problemet e mia, ai më tha të mos shqetësohesha, ai më siguroi se gjithçka do të zgjidhej. I besova shumë DR WALE sepse besoj se ai nuk mund të më mashtrojë dhe i dërgova të gjitha të dhënat e mia. Vërtet DR WALE nuk më dështoi kurrë, burri im që më la përgjithmonë një vit më parë u kthye tek unë. Burri im dhe unë kemi jetuar të kënaqur që kur ky magjistar na ribashkoi me magjitë e tij të dashurisë. Faleminderit kaq shumë DR WALE për magjitë tuaja të fuqishme. shprehjet nuk janë të mjaftueshme për të thënë faleminderit. Këtu është WhatsApp/Viber i tij: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  16. Zoti e bekoftë DR WALE për punën e tij të mrekullueshme në jetën time, unë isha i ndarë me burrin tim për pesë vjet tani dhe nuk isha i kënaqur që kisha nevojë të ktheja burrin tim sepse jeta e vetmisë ishte shumë e tmerrshme për mua dhe të treve të mi. fëmijë Kërkova për ndonjë magjistar të mundshëm që mund të rikthejë dashnorin dhe më pas takova DR WALE pashë një koment për DR WALE, si i bashkon ai të dashuruarit me magjistarin e tij, kontaktova me të dhe ai më udhëzoi. Unë kërkova zgjidhje, ai filloi ilaçin për magjinë time, kërkoi disa informacione që ia dërgova dhe gjithashtu më tha se duhet të blejmë disa artikuj që magjia të funksionojë për mua dhe të cilat i ndjeva atij paratë pas disa javësh burri im më thërret dhe filloi të më lutet për falje për gjithçka që ndodhi. Jam shumë i lumtur tani që jemi kthyer sërish si një familje për cilindo që mund të ketë nevojë për ndihmën e magjistarit të madh. Mund të kontaktoni WhatsApp: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  17. Burri im bëri kërkesë për divorc, por me ndihmën e Dr. Dawn Acuna, unë dhe bashkëshorti im jetojmë në paqe me gëzim dhe lumturi. dhe tani ai më trajton si një mbretëreshë dhe më përqafon gjatë gjithë natës, kjo është ajo që kam kërkuar ndonjëherë nga burri im falë Dr dawn acuna, kontakto në Whatsapp:{ +2349046229159 }Email: ( dawnacuna314@gmail.com ) *Nëse doni të pajtoheni me të dashurin tuaj.*Nëse doni që barishtet të mbeteni shtatzënë.*Nëse doni një unazë magjike.*Nëse doni të kuroni çdo lloj sëmundjeje.*Nëse doni të bëheni të famshëm në biznesin tuaj.Dhe të tjerëve , Ju premtoj rezultat pozitiv për qind, ajo është e sinqertë që i mban gjithmonë fjalët e saj.

    SvarSlett
  18. Dumnezeu să-l binecuvânteze pe DOMNUL LARRY pentru munca sa minunată în viața mea, am fost despărțit de soțul meu timp de trei ani și nu am fost fericit. Trebuia să-mi aduc soțul înapoi, pentru că viața de singură era prea groaznică pentru mine și pentru cei trei copii ai mei. Am căutat orice vrăjitor care ar putea să-mi aducă înapoi soțul și apoi l-am întâlnit ( Lord Larry ) Am văzut atât de multe comentarii despre Lordul Larry cum a adus atât de mulți iubiți înapoi împreună cu vraja lui și a vindecat multe boli. L-am contactat și el m-a ghidat. Am cerut soluție, a început medicamentul pentru vraja mea, a cerut niște informații pe care i le-am trimis și mi-a mai spus că trebuie să cumpărăm niște articole pentru ca vraja să-mi funcționeze și am făcut exact cum mi-a spus el, după 5. zile în care soțul meu m-a sunat și a început să-și ceară scuze pentru tot ce s-a întâmplat și acum sunt foarte fericit că ne-am întors din nou ca familie pentru oricine ar putea avea nevoie de ajutorul marelui vrăjitor LORD LARRY. Iată e-mailul: ( DOCTORLARRY268@GMAIL.COM )

    WhatsApp: 09045968228

    SvarSlett
  19. Zoti e bekoftë DR DAWN për punën e tij të mrekullueshme në jetën time, unë u ndava nga burri për tre vjet dhe nuk isha e lumtur. Më duhej ta ktheja burrin tim, sepse beqaria ishte shumë e tmerrshme për mua dhe tre fëmijët e mi. Kërkova për ndonjë magjistar të mundshëm që mund ta kthente burrin tim dhe më pas takova (DR DAWN) Pashë kaq shumë komente për DR DAWN se si ai solli kaq shumë të dashuruar me magjinë e tij dhe shëroi shumë sëmundje. E kontaktova dhe ai më udhëzoi. Unë kërkova zgjidhje, ai filloi ilaçin për magjinë time, më kërkoi disa informacione që i dërgova dhe gjithashtu më tha që duhet të blejmë disa artikuj që magjia të më funksionojë dhe bëra saktësisht siç më udhëzoi, pas 5. Ditë që burri im më thirri dhe filloi të kërkonte falje për gjithçka që ndodhi dhe tani jam shumë i lumtur tani që jemi kthyer sërish si familje për këdo që mund të ketë nevojë për ndihmën e magjistarit të madh DR DAWN. Këtu është emaili:   ( dawnacuna314@gmail.com )
    WhatsApp: 09046229159

    SvarSlett