lørdag 21. oktober 2017

Brød & Sirkus - Far Familie Flagg (1982)

Ikke slik å forstå at alle prosjekter kan leve evig, det får vi også vite i Dødelige drifter, men samtidig er det enda mye som ikke er gjort, og, til tross for at enkelte initiativer har kommet til, så oppleves det som betydningsfullt at også Eine Keine Angst Musik fortsetter sitt arbeid, om enn en stakket stund, før retromanien kommer for fullt og alt blir tilgjengelig i høy kvalitet og på alle plattformer.
Ellers kommer dette selvsagt ikke til å skje. Følgelig fortsetter vi der vi slapp, sånn noenlunde, med forbehold om at pulsen vil bli like ujevn som før.

Brød & Sirkus står for meg som ett av de sterkere postpønkbandene fra den norske scenen (hvis man kan snakke om en slik en), med en rekke elementer ved seg som mange andre band later til å ha manglet: Et godt rytmisk driv, dynamiske låter, til tider sterke vokalmelodier, og, heldigvis, plastikksynther tvers gjennom lydbildet. Bandet kom fra Arendal, og besto av medlemmer fra en rekke andre band fra området; mest kjent er nok Thomas Robsahm (for meg foreviget som lillebroren til Lasse i Lasse og Geir), som etter å ha gitt seg i Brød & Sirkus i 83 startet White Lord Jesus med Arvid Skancke-Knutsen, tidligere fra Dynamo Forte. Kassetten Far Familie Flagg ble utgitt på Robsahms Neronastri-label i 1982, og ble en forholdsvis stor suksess, med omtrent 1000 eksempler solgte. Seinere utgav de oppfølgeren, EP-kassetten Murene mellom oss, og etter det var det takk for seg. Hvorvidt de egentlig hadde noen særlig innflytelse er vanskelig å si, men for ettertiden står bandet som et særdeles interessant et, spør du meg, og et det ville vært spennende å fulgt videre. Men den gang ei.

Kassetten åpner særdeles sterkt med tittelsporet Far Familie Flagg. Fra de minste bevegelser bygger en enorm låt seg gradvis opp, med introduksjon av flere melodiske og rytmiske elementer underveis. Den monomane vokalen er dessuten lett å henge seg med på - et gjennomgående trekk, for øvrig - og framviser et herlig ungdommelig pessimistisk syn på stat, arv og politikk. Andrelåta Glass bygger på et småpsykedelisk hovedriff, mens refrenget bringer oss nærmere en form for stadionpostpønk sjeldent hørt her til lands. Det kan innvendes at kassetten er lang (og den er over 50 minutter!), og selvsagt vil enkelte låter forsvinne i massen som gode forsøk, men drivet og visjonen kan likevel høres. Nevnes må likevel to låter: Hvite skygger, som også er å finne på den uvurderlige Maskindans-samleren, er kanskje kassettens pop-høydepunkt, med herlig melodisk basspill, flere minneverdige melodiske partier, og et synthriff jeg selv tar meg i å nynne på i tide og utide. Også avslutningslåta, En vanlig dag en vanlig sang, har ofte slått meg som et lite mesterverk på sitt vis, kanskje spesielt i det melankolske dramaet bandet slår inn med etter introen, de såre akkordene, og en følelestyngde mye annet her kanskje mangler. Og, når jeg kommer på det: Refleksjoner! Til og med madammen hiver seg på den når den slår inn!




Brød & Sirkus - Far Familie Flagg

01: Far Familie Flagg
02: Glass
03: Vendetta
04: Vold & Vennlighet
05: Ikke tråkk på det som vokser
06: Maleri
07: Dans på roser
08: Hvite skygger
09: Sykdom
10: Refleksjoner
11: Prosess
12: En vanlig dag en vanlig sang

**Trykk her for å lytte!**


40 kommentarer:

  1. Great band. Do you have the follow up? Thanks for this!

    SvarSlett
    Svar
    1. FRESH FULLZ AVAILABLE

      USA|UK|CANADA
      Recent Spammed & Legit info
      Guaranteed results & verified
      Available in bulk quantity

      For Order & Details
      ||||||||||||||||||||||||||||||||||

      (at) leadsupplier | (at) killhacks -> TeleG
      (at) killhacks | 752822040 -> I C Q
      hacksp007 @ DNMX . org -> E mail
      (at) peeterhacks -> Skype

      Young Age SSN DOB Fullz 2002-2014
      High Credit Scores Pros
      SSN DOB DL ADDRESS
      SIN DOB DL ADDRESS
      NIN DOB DL ADDRESS
      Real DL|ID Front & Back with Selfie
      Real Passport Photos
      CC with CVV with DOB & Billing Address
      Cloning Card Dumps Track 101 & 202 with Pin
      Fullz for Tax Return & Benefits
      UberEats|DoorDash|SBA|PUA|UI|KYC Filling Fullz
      Bulk quantity available of all States

      Tools|Tutorials|Guides are also available for:
      Carding|Loan|Scripting|Spamming|Hacking

      SMTP|RDP|BRUTES|SHELLS
      C-PANEL's|Web-Mailers
      Bulk SMS|Email Sender
      High Quality Combos

      & Many other stuff we're offering.
      Feel free to contact us

      Slett
  2. A kind of follow up was Gul Tyv, we played BS songs a few year with former members of BS. https://www.facebook.com/GUL-TYV-341738005853033

    SvarSlett
  3. Hvert problem har en løsning når du møter den rette personen! Ikke vær redd for at det er en flott staveforkaster og åndelig problemløser som kan sette en stopper for problemet ditt. Jeg vil sette pris på DAWNACUNA for gjenopprettelsen av ekteskapet mitt med hennes magi, Etter 1 års separasjon med mannen min, ved hjelp av den store stavehjuleren DAWNACUNA, kom mannen min hjem og nå er vi lykkelig sammen for godt, nok en gang takk til DAWNACUNA helbreder hun også all slags sykdom og som,

    1 ELSKER STAV
    2 VINN EX TILBAKE
    3 FRUKT AV KVINNEN
    4 KAMPANJE STAV
    5 BESKYTTELSE.
    6 FORRETNINGSSTAV.
    7 GOD JOBBSTAV.
    8 HIV -AIDS.
    9 STOPP MISBORD.
    10 LYKKE STAV.
    11 TELEKINESIS STAV.
    LOTTERI STAVNING og STOFFMELDING Stav Kontakt ham for din hjelp via:
    WHATSAPP: +2348032246310.
    E -post: dawnacuna314@gmail.com

    SvarSlett
  4. Kjo është një dëshmi që do t'ua tregoj të gjithëve në botë. Unë jam i martuar për 4 vjet dhe në vitin e pestë të martesës sime, një grua tjetër bëri magji për të më hequr të dashurin tim dhe burri im më la mua dhe fëmijët dhe ne kemi vuajtur për 2 vjet derisa takova një postim ku ( magjistare agimi) kanë ndihmuar kaq shumë njerëz dhe unë vendosa t'i bëj një përpjekje për të më ndihmuar të kthej burrin tim në shtëpi dhe më besoni që sapo i dërgova fotografinë time asaj dhe asaj të burrit tim dhe pas 48 orësh siç më ka premtuar pasi e bëri gjithçka që ajo më kërkoi të bëja, pashë një makinë që hyri në shtëpi dhe ja që ishte burri im dhe ai erdhi tek unë dhe fëmijët, ai ishte duke qarë dhe duke më kërkuar ta falja ai më premtoi se nuk do të jetonte më mua dhe fëmijën, nëse keni ndonjë sfidë, kontaktoni shpejt (shembullin e agimit të shtrigave).
    1) magji për të mbetur shtatzënë.
    2) magji për t'u ribashkuar me të dashurin tuaj.
    3) magji për të bërë dikë të dashurohet me ty.
    4) magji për të ndaluar abortin.
    5) magji për të bërë telekinesis.
    E.T.C
    Kontaktoni atë në WhatsApp: +2348032246310
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    SvarSlett
  5. Burri im më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, të gjitha shpresat u humbën. Mendova se nuk do ta takoja më kurrë burrin tim sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për të arritur tek ai. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova Dr. Dawn. Tani, unë i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë në 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lypte 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe ai më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi për të dashurit tuaj.
    *nëse doni të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    SvarSlett
  6. E gjitha falë Dr Fady për punën e saj të mahnitshme, unë kam qenë e martuar për 8 vjet pa fëmijë, kam provuar gjithçka që munda por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një postim në internet se si Dr Fady ka ndihmuar kaq shumë njerëz, shkrova asaj në Whatsapp dhe i shpjegoi gjithçka, ajo më premtoi se gjithçka do të jetë mirë me mua dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, letër dy javë më kërkoi të shkoja në spital për një mesazh dhe për habinë time doktori tha se jam 1 jave shtatzene cdo gje ka qene ne rregull me mua dhe burrin tim qe nga ajo kohe dhe tani kam djalin tim te bukur, fale Dr Fady, nese ke ndonje veshtiresi ne jeten tende,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse keni nevojë për një fuqi shpirtërore.
    *Nëse dëshironi të rikuperoni paratë ose pronën tuaj të vjedhur.
    Dhe shumë të tjera. Kontaktoni me të ajo do t'ju ndihmojë: email {drfady720@gmail.com } +2349039422406
    Whatsapp

    SvarSlett
  7. Mirë se vini në Ellen Magic Temple

    Aty ku pamundësia është shumë e mundshme.

    Tempulli i Ellen është i njohur për natyrën e tij unike, ndershmërinë dhe integritetin. Ky tempull është më shumë se 18 vjeç dhe ne qëndrojmë të njëjtë. Dëshmi mbi dëshmi


    Whatsapp: (+2349074881619)

    Email: ellenspellcaster@gmail.com


    Shërbimet dhe çmimet tona janë si më poshtë:

    (1) Magji dashurie për të ribashkuar ish të dashurin. Çmimi (450 dollarë)


    (2) Drejtshkrim për të tërhequr të dashurin. Çmimi (350 dollarë)


    (3) Ritualet e famës . Çmimi (695 dollarë)


    (4) Magji bukurie. Çmimi (750 dollarë)


    (5) Magjia përfundimtare e shkatërrimit. Çmimi (1057 dollarë)


    (6) Drejtshkrim për ndihmë financiare. (345 dollarë)


    (7) Paketa për pela të natës dhe netë pa gjumë. (746 dollarë)


    (8) Pako për lindjen e fëmijëve dhe nxehtësinë e stomakut. (1250 dollarë)


    (9) Magjia e plotë e lidhjes së bashkëshortit. (560 dollarë)


    (10) Magjia e sundimit. (1000 dollarë)


    (11) Magji për promovimin e zyrës. (958 dollarë)


    (12) Drejtshkrim për HIV. (10,000 dollarë)


    (13) Paketa e pacientëve me kancer. (8,980 dollarë)


    (14) Magjia më e fuqishme e mbrojtjes nga çdo mallkim ose shpirt i keq. (820 dollarë)


    (15) Shpirti i komandantit Kirikas. (1000 dollarë)


    (16) Magjia demonike e lotarisë së numrave me fat (më e fuqishmja). (425 dollarë)


    (17) Magjia e besnikërisë. (    645 dollarë)


    (18) Parandalimi,

    Rituali i shmangies dhe reflektimit. (1000 dollarë)


    (19) Heqja e bllokimeve. (630 dollarë)


    (20) Jetoni më së shumti jetë të gjatë

    Ritual i fuqishëm me Ellen dhe samtomi (i përhershëm). (12,000 dollarë)


    (21) ABONIM RITUAL I PAKUFIZUAR Parashikime, Rituale. (18,000 dollarë)


    (22) Një ritual fuqie dhe madhështie. (2300 dollarë)


    (23) Magji e fuqishme e ndarjes. (568 dollarë)


    (24) SPEL TË FUQYSHME SEKS/Jeta më e mirë seksuale/Mos u mërzitni dhe jeni në të njëjtën rutinë gjatë gjithë kohës. (455 dollarë)


    Shërbimet tona janë shumë autentike, lumturia juaj është prioriteti ynë. Dëshmia ju pret të gjithëve. Edhe një herë mirë se vini në Ellen Magic Temple


    Whatsapp: (+2349074881619)

    Email: ellenspellcaster@gmail.com

    SvarSlett
  8. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një provë në internet se si Dr Fady ndihmoi shumë gra të merrnin. shtatzënë me magjinë e saj të fuqishme, shkrova dhe shpjegova situatën time, më premtoi se do të më ndihmonte dhe do të mbetem shtatzënë para 1 muaji, bëra gjithçka që më urdhëroi dhe shkova në spital për një mesazh dhe mjeku më konfirmoi që jam 5 vjeç ditë shtatzënë, deri tani kam sjellë në jetë djalin tim të pashëm, burri im tani është i lumtur dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. Fady kontaktoni nëse keni nevojë për ndihmë.
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni fuqi shpirtërore.
    * Nëse dëshironi të bëheni të famshëm.
    * Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje. Si HIV/AIDS
    E.T.C.
    Email:doctorfady720@Gmail.com
    WhatsApp: +2349039422406

    SvarSlett
  9. emri im është Nathalia nga Britania e Madhe (Londër) burri im ka dëgjuar thashetheme për mua dhe kjo çështje e bëri atë të aplikonte për divorc dhe gjithçka u rrit dhe ky rast dhe mendimi për të humbur familjen time tani e ka mbajtur zemrën time të pakënaqur kështu që u luta për një zgjidhja dhe mënyra se si mund të jem në gjendje të kthej burrin dhe fëmijët e mi dhe t'i provoj atij të gjitha këto gjëra që ai dëgjoi për mua dhe zonjën tjetër që punonte në zyrën time janë të gjitha gënjeshtra sepse thellë në zemrën time e dija që kurrë dhe nuk do kurrë mos e tradhtoj burrin tim. për ta shkurtuar të gjithë këtë histori, motra ime burri nga SHBA i dëgjoi të gjitha çështjet në terren dhe menjëherë më kërkoi të kontaktoja DR Fady ajo më dha detajet e kontaktit të tij dhe unë bëra siç tha ajo dhe DR Fady më tha se gjithçka do të jetë mirë për dy ditë pas dy ditësh burri im do të kthehet përsëri në shtëpi përgjithmonë dhe kjo ishte pikërisht ajo që ndodhi dhe për këtë arsye unë them se ky njeri është i vërtetë dhe gjithashtu mund të ndihmojë këdo me ndonjë nga problemet e mëposhtme

    KTHIMI I DASHURINËS SË HUMBUR.
    RIKURTIMI I MARTESËVE / MARRËDHËNIEVE TË PRAKTUARA.
    SHËRIMI I SËMUNDJEVE.
    LUTJET MBISHTIN SULMET SHPIRTËRORE APO ËNDRA TË KEQJA.
    KURA PËR HSV 1 DHE HSV 2.
    TOTALI PËR INFEKSIONIN STD ETJ.
    GARANTOHET NJË TRAJTIM DHE SHËRIM JAVOR PËR HIV.
    LUTJET PËR NUMRA ME FAT PËR FITUES TË LOTARIVE.
    ETJ..........................
    Mund ta kontaktoni @:www.Doctorfady720@gmail.com ose mund ta kontaktoni në WhatsApp me këta numra +23490422406. 100% garanci.

    SvarSlett
  10. Një dëshmi e mahnitshme për një lojtar që ma ktheu burrin tim. dhe jam martuar për fat të mirë me një burrë të mrekullueshëm dhe të kujdesshëm me dy fëmijë. Ka pasur një problem të madh në familjen time gjashtë muaj më parë mes meje dhe burrit tim. Aq e tmerrshme sa e çoi çështjen në gjykatë për divorc. ai tha se nuk donte të qëndronte më me mua dhe se nuk më donte më. Kështu ai u largua nga shtëpia dhe shkaktoi disa dhimbje mua dhe fëmijëve të mi. U përpoqa maksimumin për ta rikthyer pas shumë vitesh, por pa rezultat. dhe ai konfirmoi se kishte marrë vendimin e tij dhe nuk donte të më shihte më. Kështu një mbrëmje, kur po kthehesha nga puna, takova një mikun tim të vjetër që e pyeti burrin tim. Kështu që unë i shpjegova gjithçka, kështu që ai më tha se e vetmja mënyrë që mund ta ktheja burrin tim ishte të vizitoja një spell player, sepse funksionoi gjithashtu. Kështu që unë kurrë nuk besova në magji, por nuk kisha zgjidhje tjetër veçse të ndiqja këshillën e tij. Pastaj më dha adresën e emailit të spell player që vizitoi. {drEgwuatu@gmail.com}.
    WHATSAPP +2348101205614 Kështu të nesërmen në mëngjes dërgova një e-mail në adresën që më dha dhe magjistari më siguroi se do ta ktheja burrin tim të nesërmen. Çfarë deklarate e mahnitshme!! Unë kurrë nuk e besova, kështu që ai foli me mua dhe më tha gjithçka që duhej të bëja. Më pas të nesërmen në mëngjes, çuditërisht, burri im, i cili nuk më kishte telefonuar në gjashtë muajt e fundit, më telefonoi për të më njoftuar se po kthehej. Kështu ai u kthye po atë ditë, me shumë dashuri dhe gëzim, dhe kërkoi falje për gabimin dhe dhimbjen që më kishte shkaktuar mua dhe fëmijëve të mi. Më pas, që nga ajo ditë, marrëdhënia jonë ishte më e fortë se në të kaluarën, me ndihmën e një spell player. Prandaj, unë do t'ju këshilloja që të vizitoni me dashamirësi Dr.Egwuatu-në e madhe nëse jeni në të tillë ose nëse keni ndonjë problem me "kthimin e ish-it tuaj, faleminderit Dr. {dregwuatu@gmail.com}
    WHATSAPP+2348101205614
    Ai gjithashtu shëron dhe e kthen EX-in,
    1 Ilaç bimor për HIV/ADIS.
    2 Trajtimi i kancerit bimor.
    3 Pastrimi i kyçit të këputur.
    4 herpesi shëron barishtet.
    5 lloje orizi pelte.
    6 Mjekësi bimore HPV.
    7 Shërimi i diabetit.
    8 kthejeni ish-in tuaj.
    9 Magjia e shtatzënisë.
    10 kura HTP.
    11 Shërimi i ajrit hepatik.
    12 )Shërimi i koronavirusit Covid 19.
    13) Perqindja astmatike
    WHATSAPP +2348101205614

    SvarSlett
  11. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    SvarSlett
  12. Faleminderit për atë që keni bërë për mua { Dr dawn acuna }! Burri im pushoi së plotësuari letrat e divorcit pasi të kontaktova për të më ndihmuar të ndaloja divorcin me burrin tim dhe tani gjërat po shkojnë shumë më mirë tani. Siç thatë, i gjithë procesi në lidhje me divorcin është anuluar dhe gruaja e keqe që shkakton problemin në martesën time është larguar nga burri im dhe tani jemi të lumtur së bashku, nëse keni probleme në lidhje ose martesë ose ndonjë problem tjetër. , mund t'i dërgoni email atij në: ( dawnacuna314@gmail.com ) ose WhatsApp her ( +2348032246310 ).

    Ai u specializua në magjitë e mëposhtme:

    *MAGJITË DASHURIA
    *MAGJITË MARTESORE
    *MAGJITË E PARAVE
    *MAGJITË E BUKURISË
    *MAGJITË E PASURISË
    *MAGJITË TËRHEQJES SEKSUALE
    *MAGJITË E SHËRIMIT TË HIV
    * SPELL KAZINO
    *HQI SPELJET E MALLKIMIT
    *MAGJITË MBROJTJES
    *MAGJITË E LOTARIVE
    *MAGJAT E FATIT
    *MAGJAT E Pjellorisë

    SvarSlett
  13. Përshëndetje shikues Që nga fillimi, njeriu është përballur gjithmonë me probleme që kanë mbetur të pazgjidhura dhe që e kanë bërë atë të dyshojë për misionin që erdhi për të kryer në tokë. Por nëse ka një problem, ka domosdoshmërisht një zgjidhje që mund ta kërkoni në vendin e gabuar. Më quajnë Mjeshtri i madh i DETIT, i cili është pajisur me fuqi të mbinatyrshme që në moshën e pubertetit. Jam i njohur për efikasitetin dhe saktësinë e punës sime, i njohur edhe për nivelin e kënaqësisë së klientëve të mi. Me mbi 20 vjet përvojë në emrin tim, unë jam burimi i lumturisë, suksesit dhe pasurisë së shumë njerëzve në mbarë botën, përmes kombinimit të magjive të fuqishme Voodoo. dhe një përdorim i përsosur i  magjisë, pa rrezik. Jeni të lodhur nga problemet tuaja dhe madje edhe jeta juaj deri në pikën ku dëshironi të përfundoni, jo më shqetësime. Më në fund keni takuar personin e duhur. Fushat e mia të specializimit përfshijnë jetën akademike, profesionale, sentimentale, shëndetësore dhe financiare dhe shumë të tjera. Cilat janë këto probleme që ju mundojnë dhe nuk keni gjetur zgjidhje? nëse dëshironi të merrni të dashurin / të dashurën / burrin / gruan tuaj pavarësisht nga kohëzgjatja e divorcit; të pushtosh një person për të cilin të djeg zemra, të parandalosh divorcin dhe të tërheqësh një shpirt binjak,  të gjesh dhe të fitosh një punë me pagesë të lartë në mënyrë të qëndrueshme, t'u japësh fund përfundimisht vështirësive financiare,  të kontrollosh xhelozinë tënde ose të partnerit; t'i japë fund fatit të keq njëherë e përgjithmonë; Merrni masa, keni sukses në kompaninë tuaj, zgjeroni kompaninë tuaj dhe gjeni tregje dhe partnerë të mirë; -të krijojnë fëmijë; keni një shans të pakufizuar për të luajtur kumar; për të kuruar sëmundje të rënda   të pashërueshme, madje edhe të dëshpëruara,  mbroni çiftin ose familjen tuaj; të mbrohet nga shpirtrat e këqij, magjia dhe aksidentet; - të marrë letra për të udhëtuar jashtë vendit; përmirësoni përfitimin e kompanisë suaj dhe tërheqni më shumë klientë; të kalojë me sukses provimet dhe konkurset; Ju që keni probleme të tjera që nuk janë të listuara mos rrini me frikë sepse nuk ka problem pa një zgjidhje të shpejtë dhe të qëndrueshme me mua. Ritualet e mia do të tërheqin para dhe lumturi për ju në të gjitha punët tuaja dhe një sukses total në jetën tuaj, këto janë rituale të thjeshta dhe të shpejta. Thjesht ndiqni udhëzimet e mia dhe bëni atë që kërkoj dhe rezultatet janë të shpejta dhe efektive. Kudo që të jeni në botë, do të jeni të kënaqur sepse fuqia e ritualeve është efektive. SI TË PJESË UNË? Shumë e thjeshtë, thjesht më kontaktoni: Kontaktoni me adresën time të emailit seawaydr22@gmail.com ose më whatsapp në: +2348158911896 Me Mjeshtrin e Madh, zgjidhja e problemeve tuaja është e garantuar.

    SvarSlett
  14. Kjo është një dëshmi që duhet lexuar nga të gjithë, unë jam këtu për të njoftuar gjithë botën për një njeri që shpëtoi marrëdhënien time dhe ky njeri i madh quhet MJESHTRI I DETIT. Në të vërtetë ai bëri një punë të shkëlqyer për mua duke rikthyer ish-dashnorin tim që më la dhe premtoi se nuk do të kthehej më tek unë. Me këtë, kam kuptuar se dhënia e detajeve të SEA MASTER në botë do t'u bëjë shumë mirë atyre që kanë shtëpi ose marrëdhënie të prishura për të, për t'ju ndihmuar të rregulloni atë marrëdhënie ose martesë të prishur tuajën. Mund ta kontaktoni përmes adresës së tij të emailit: seawaydr22@gmail.com. ose kontaktoni atë në numrin e tij WhatsApp (+2348158911896) Kontaktoni me të dhe shikoni se si do të zgjidhet problemi juaj brenda 24 orëve. Ai është gjithashtu i specializuar në çështjet e mëposhtme ...(1) Ju dëshironi që ish-i juaj të kthehet. (2) Ju dëshironi të promovoheni në zyrën tuaj. (3) Ju dëshironi që burrat / gratë t'ju ndjekin. (4) Ju dëshironi një fëmijë .(5) Ju jeni një sipërmarrës dhe doni të fitoni kontrata (6) Ju dëshironi që burri juaj të jetë i juaji përgjithmonë (7) Keni nevojë për ndihmë shpirtërore. (8) Ju jeni mashtruar dhe dëshironi të rikuperoni paratë e humbura.(9) Ndaloni divorcin(10) kuroni çdo lloj sëmundje (11) Fitoni zgjedhjet dhe gjithashtu për t'ju bërë të pasur dhe shumë të tjera

    SvarSlett
  15. Faleminderit të gjithë atyre atje, të cilët në një mënyrë ose në tjetrën kanë qenë në gjendje të bëjnë të ditur botën për këtë magjistar të fuqishëm të quajtur Mjeshtri i madh SEA. Sapo po kërkoja në internet për disa gjëra dhe më pas gjeta një artikull se si SEA MASTER ishte në gjendje të shpëtonte dhe të rivendoste marrëdhënien e prishur. Përpara se të hasja artikullin, kam qenë duke u përballur me periudha të vështira në martesën time që kur im shoq i paketoi gjërat nga shtëpia, kështu që kontaktova Mjeshtrin e madh të DETIT përmes këtyre detajeve përmes emailit: seawaydr22@gmail.com që e kopjova nga artikull.Duhet të them që ia vlen të kontaktoj Mjeshtrin e madh të DETIT, sepse me ndihmën e Mjeshtrit të detit burri im u kthye në shtëpi dhe po lutej për ribashkimin tonë. Nëse jeni të interesuar të arrini mjeshtrin e madh të detit, këto janë detajet e tij: WhatsApp :+2348158911896
    Email: seawaydr22@gmail.com

    SvarSlett
  16. Emri im është Elfrida. Kur burri im më la, isha i shokuar dhe i zemëruar dhe nuk e mbajta veten për shumë muaj. Bëra gjithçka që munda për ta kthyer atë, por pa dobi. U nisa për në një qytet tjetër me shpresën se do të mund të filloja përsëri. Takova një burrë tjetër me të cilin u përpoqa të isha me të, por nuk funksionoi sepse nuk mund ta dashuroja. E dija që ende dua dhe dua që burri im të kthehet tek unë. Kështu që fillova të kërkoja ndihmë dhe më pas gjeta MAGJIKËN E BARDHË, nga pikëpamjet e ndryshme që kisha lexuar. Ne biseduam dhe e bëra të kuptonte gjithçka që duhej të dija, besova në të dhe ndoqa procedurat. Ai punoi për mua dhe rivendosi dashurinë dhe lidhjen mes meje dhe burrit tim, dhe vetëm pas 48 orësh siç premtoi, burri im po më kërkonte dhe filluam të flisnim, dhe ai erdhi të më shihte ku jam, dhe bëmë gjëra u ngritëm dhe u bëmë përsëri të lumtur së bashku. WHITE MAGIC është i besueshëm dhe mund t'ju ndihmojë nëse e kontaktoni për ndonjë gjë. Thjesht dërgojini atij një SMS me email: findritualforlife@gmail.com
    Ose WhatsApp: +2349046229159

    SvarSlett
  17. Emri im është Maria Sweet, kam premtuar t'ia rekomandoj magjinë e bardhë kujtdo që ka nevojë për ndihmë. Isha shumë në depresion pas 3 vitesh ndarje nga burri. Javën e kaluar kontaktova me magjinë e bardhë që bëri një magji për të rikthyer burrin tim dhe pas 48 orësh burri im erdhi në shtëpi dhe kërkoi falje, çfarë mrekullie. Të gjithë duhet të më ndihmojnë ta falënderoj. Nëse dikush këtu ka nevojë për ndonjë ndihmë, ju këshilloj ta kontaktoni në chat WhatsApp: +2349046229159. Magjia e bardhë është një supernjeri.

    SvarSlett
  18. Magji e fortë dhe e fuqishme dashurie për të fituar mbrapa ish-in tuaj.. Kam vendosur që do ta kaloj gjithë ditën në internet vetëm për t'u siguruar që shumë njerëz mund ta lexojnë këtë dëshminë time për Dr.Ellen e cila është një magjistar i fuqishëm nga Afrika, Pasi u braktisa nga i dashuri im isha aq i vetmuar atë ditë sa vendosa të kaloja rrjetin për disa këshilla marrëdhëniesh, nuk e dija kurrë se kjo ishte harta e rrugës që do të siguronte kthimin e të dashurit tim. Pasi lexova shumë këshilla se si ta rivendosja marrëdhënien time në një mënyrë më të mirë, zbulova se Dr.Ellen ka shumë rekomandime sesa drejtorët e tjerë, kështu që me këtë vendosa që Dr.Ellen ishte personi i duhur . për punën, Dhe unë kontaktova Dr.Ellen përmes të dhënave të tij që i pashë në internet dhe isha aq i lumtur që zgjodha të punoja me Dr.Ellen sepse puna e tij ishte 100% perfekte dhe magjia ma ktheu të dashurin tim me lehtësim të shpejtë ju gjithashtu mund ta kontaktoni atë për ndihmë tani email.. ellenspellcaster@gmail.com/
    Whatsapp/telefononi +2348106541486

    SvarSlett
  19. Jam shumë e lumtur këtë ditë sepse sapo më ndodhi një mrekulli, nuk prisja të isha më me të dashurin tim, por falë DR DAWN, një magjistari i fuqishëm që e bëri të mundur. Po kërkoja në internet më 15 prill 2022 për të parë se si mund ta rivendos jetën time të dashurisë dhe hasa në shumë dëshmi për DR DAWN. I afrohem asaj dhe i jam mirënjohës për ndihmën e saj tani i dashuri im është kthyer me mua. Faleminderit DR DAWN Unë do të vazhdoj të dëshmoj për ju. ju mund t'i besoni DR DAWN për të zgjidhur problemet tuaja %100 sinqerisht kontaktoni emailin, dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    SvarSlett
  20. ËSHTË E MREKULLUESHME TË FLASË TË MREKULLUESHME PËR DR DAWN. Unë jam Vanessa Canga. Kam pasur një bashkim të bukur me burrin tim dhe kam ndarë lumturinë, ngrohtësinë dhe dashurinë e vërtetë. Ne jetuam së bashku për 10 vjet dhe patëm dy fëmijë. Pak muaj më parë filluam të kishim probleme pafund dhe zënka të vazhdueshme. Shtëpia ishte plot me pakënaqësi dhe fëmijët e mi gjithmonë qanin duke na parë të ziheshim gjatë gjithë kohës. Më në fund, ai u largua dhe na ndërpreu të gjitha mjetet për të komunikuar me të. Bëra gjithçka që munda për ta rikthyer për shkak të asaj se sa shumë e doja, por pa dobi. DR DAWN më erdhi në ndihmë kur e kontaktova dhe më zbuloi se një grua qëndronte pas problemeve që kisha dhe ai më premtoi se do të më ndihmonte, gjë që e bëri kur ndoqa procedurat e tij të punës. Burri im u kthye në shtëpi tek ne dhe ne shpikëm gjëra. Ne jetojmë përsëri të lumtur së bashku. DR DAWN mund t'ju ndihmojë gjithashtu. kontakto me të përmes WhatsApp: +2349046229159
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    *Nëse dëshironi të ribashkoheni me burrin/gruan tuaj.
    *Nëse dëshironi të keni një martesë/marrëdhënie të qetë.
    *Nëse keni nevojë për magji për të mbetur shtatzënë/shtatzënë.
    *Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
    *Nëse doni të hakmerreni/marrëni pronën tuaj.
    *Nëse dëshironi magji promovimi.

    SvarSlett
  21. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish-dashnorin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa trup që të qëndronte pranë meje dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë të caktuar ta takova këtë magjistari i fuqishëm Dr Ediomo, pasi i tregoi atij për situatën time, ai bëri gjithçka që ishte e mundur për të parë që i dashuri im të kthehej tek unë, në të vërtetë pasi bëri magji, ish i dashuri im u kthye tek unë më pak se 48 orë, erdhi ish i dashuri im kthehu duke më lutur se nuk do të më lërë më kurrë, 3 muaj më vonë u fejuam dhe u martuam, nëse edhe ju jeni duke pasur të njëjtën situatë. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * magji dashurie
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shumë zotëri që më ktheve tek unë ish-dashnorin tim, emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefononi/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926512

    SvarSlett
  22. DR DAWN ËSHTË NJË SHPËTUES I JETËS DHE MUND TË JU SIGUROJ.
    Emri im është loana conga dhe jam këtu për t'u bashkuar me shumë njerëz këtu për të falënderuar Dr DAWN për ndihmën dhe gjestet e tij të mira ndaj meje. Kam pasur një përvojë të tmerrshme të thyerjes së zemrës me burrin tim. Ai më la dhe unë isha i shkatërruar dhe nuk gjeta asnjë ndihmë për ta kthyer atë. Në një moment isha në depresion derisa hasa në faqe ku njerëzit dëshmonin se si i ndihmoi Dr. DAWN. E kontaktova dhe ai nuk hezitoi asnjë moment të më ndihmonte edhe mua. Jo vetëm që e ktheva burrin tim pas 48 orësh, por dashuria dhe lumturia janë rikuperuar më mirë se kurrë. dr. Agimi është një personalitet i mrekullueshëm dhe nuk mund ta falënderoj sa duhet për shërbimin e tij vetëmohues ndaj njerëzimit. kontaktoni atë tani me email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159
    *Për magji dashurie.
    *Për të ndaluar abortin.
    *Për të mbetur shtatzënë.
    *Për të kuruar të gjitha llojet e sëmundjeve.
    *Për të rivendosur paqen dhe lumturinë në martesën ose marrëdhënien tuaj.
    *Për të fituar biletën e lotarisë.
    Dhe të tjerët.

    SvarSlett
  23. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  24. Unë jam gati t'ju çoj në nivelin që dëshironi, por nuk po detyroj askënd të bashkohet (FAMILJA E MILIIONERËVE TË RINJ) Asnjë sakrificë njerëzore❌❌❌🔞
    Thjesht telefononi ose Whatsapp Lord në +234 903 942 2406 nëse jeni vërtet të interesuar vetëm për njerëzit seriozë.
    Shënim, duhet të vini drejt e në tempull për inicime.

    SvarSlett
  25. Përshëndetje shikues burri im më la për një grua tjetër pas një viti martesë. Kisha nevojë dëshpërimisht për të, sepse e doja shumë. U shqetësova shumë dhe kisha nevojë për ndihmë. Në këtë ditë besnike ndërsa po shfletoja internetin, hasa në një dëshmi të veçantë për Zotin e madh Deti. Kështu që ndjeva se duhet ta provoja. E kontaktova dhe ai më tha se çfarë të bëja dhe e bëra atë, më pas ai bëri një (magji të kthimit të dashurisë) për mua. 28 orë më vonë, burri im u kthye tek unë duke qarë dhe duke u lutur për faljen time. Sot jam shumë i lumtur dhe dua t'ia rekomandoj këtë magjistar të shkëlqyeshëm kujtdo që me të vërtetë ka nevojë për një zgjidhje urgjente për marrëdhëniet e tij ose të saj të prishura në të cilat ai është i specializuar 1. të kthejë të dashurin e humbur 2. të fitojë zemrën e të dashurit tuaj 3. të ndihmojë beqarin njerëzit për të gjetur partnerë 4. të jenë të martuar 5. Tërheqje dashurie 6. Probleme në martesë dhe divorc 7. Pjesa e dashurisë 8. Probleme me veshkat dhe të gjitha llojet e sëmundjeve mund ta kontaktoni në whatsapp përmes: (+2348158911896) Ose i dërgoni email në: seawaydr22@ gmail.com

    SvarSlett
  26. Përshëndetje të gjithëve unë jam Philip Pena nga Italia por jetoj në Shtetet e Bashkuara të Amerikës. Dua t'i tregoj gjithë botës Dr ibinoba e madhe. Unë isha e pakënaqur që kur e dashura ime në atë kohë në kolegj më tallte se kisha një penis të vogël dhe të dobët në shtrat, që atëherë jam përpjekur të përmirësoj jetën time seksuale, por të gjitha përpjekjet dështuan.. por u përkeqësua kur u martova. gruaja ime është shumë e zemëruar me mua dhe kërcënohet të më lërë nëse nuk gjej një mënyrë dhe e dua shumë gruan time. Në këtë ditë besnike po lexoja disa komente në një blog, pastaj pashë një koment të një Z. Sullivan nga New Orleans që dëshmonte se si Dr ibinoba e ndihmoi atë të zmadhonte penisin dhe të fekondonte numrin e spermës, kështu që shpejt e kontaktova atë në whatsApp dhe ai u kthye tek unë dhe unë bëra ashtu siç tha ai, për habinë time më të madhe mora 10 inç brenda dy javësh nga përdorimi i ilaçit të tij bimor dhe tani janë vetëm 3 javë që po kam 11 inç, jam shumë e lumtur tani.. Gruaja ime më komplimenton gjatë gjithë kohës tani lol... të gjitha faleminderit për Dr ibinoba për këtë gëzim. Kushdo që ka nevojë për ndihmën e tij, ju lutemi kontaktoni atë në numrin e tij të whatsApp: +2348085240869, E-mail: dromionoba12@gmail.com


    SvarSlett
  27. Are you in love with someone and he/she doesn't reciprocate the gesture, frustrated because of a Break -up then you can use this to attract that lover back into your life. It brings back your ex, and help solve broken marriages. Life is too short to be unhappy. Think about that. You deserve utmost happiness and love, Dr Robbinson restored My marriage

    Note: this is totally harmless and have no side effects

    WhatsApp: +12267705795
    Email: Drrobbinssonspiritualhome@gmail.com

    SvarSlett
  28. Burri im është kthyer!!! Pas 1 vitesh martesë të prishur, burri më la me dy fëmijë dhe jeta ime u shkatërrua. Doja t'i jepja fund, gati vrava veten se ai na la pa asgjë. Jam thyer emocionalisht gjatë gjithë kësaj kohe dhe jeta më duket e pakuptimtë. Një ditë besnike, duke shfletuar internetin, hasa në disa dëshmi për Dr DAWN. Disa njerëz dëshmuan se ai e ktheu ish-in e tyre, të tjerë dëshmuan se ai rikthen mitrën dhe shëron sëmundjet me barishte. Më shumë më interesonte pajtimi me bashkëshortin tim, të cilin Dr. DAWN e bëri të mundur që ta kthente burrin për 3 ditë. Tani burri im është kthyer dhe ne kemi jetuar të lumtur që atëherë. Të gjitha faleminderit për Dr DAWN. Këtu, kontaktin e tij e lë për të gjithë. Sepse ka çdo lloj sfide,
    Email (dawacuna314@gmail.com)
    Whatsapp: +2349046229159

    SvarSlett
  29. Qëllimi im këtu sot është të ndaj botës këtë artikull rreth mënyrës sesi Doctor DAWN më ndihmoi të ktheja ish-të dashurin tim, i cili u nda me mua 4 muaj më parë. Bëra gjithçka që munda për ta bërë atë të shihte arsyet me mua në mënyrë që ne të vazhdonim lidhjen tonë, por ai më mohoi. Faleminderit Zotit që më dha mendimin të hyja në internet për ndihmë, kërkova siç duhet dhe pashë komente të ndryshme të Doctor DAWN dhe insistova ta provoja duke e kontaktuar atë nëpërmjet aplikacionit what's on (+2349046229159). Ai më dha arsye të jetoj përsëri dhe përgatiti një magji dhe më tha që ish i dashuri im do të kthehet tek unë brenda 28 orëve. A mund ta besoni, Ish-i dashuri im u kthye tek unë dhe dasma jonë do të mbahet së shpejti. Kontakto me të tani!!! nëse keni nevojë për ndonjë ndihmë.
    *Për të rikthyer marrëdhënien/martesën tuaj

    * Kuron çdo lloj sëmundje.

    *Kthejeni pronën tuaj.

    * Bëni para ose mbeteni shtatzënë, kontaktoni me të:

    dawnacuna314@gmail.com

    SvarSlett
  30. Më në fund e kam rikthyer Gëzimin tim, dua t'i tregoj botës se si burri im po më tradhtonte dhe nuk ishte më i përkushtuar ndaj meje dhe fëmijëve tanë. kur e pyeta se cili është problemi, ai më tha se nuk më donte dhe donte divorc, isha aq e thyer në zemër sa qaja gjithë ditën dhe natën por ai doli nga shtëpia po kërkoja diçka në internet kur pashë një artikull se si magjistari i madh dhe i fuqishëm i magjisë, i quajtur Dr DAWN, ka ndihmuar shumë në situata të ngjashme si unë, kontaktova në WhatsApp: +2349046229159 duke i treguar për problemin tim, ai më premtoi se do të ma kthejë burrin tim brenda 48 orëve. bëri gjithçka që më kërkoi, dhe për habinë time më të madhe burri u kthye në shtëpi pas 48 orësh dhe po qante dhe lutej për faljen time dhe pranoje atë, që atëherë unë jetoj e lumtur me burrin tim dhe ai më trajton si një mbretëresha.
    Dr DAWN, gjithashtu mund t'ju ndihmojë. Kontaktoni me të për çdo lloj Drejtshkrimi apo zgjidhjeje, është i sinqertë dhe 💯 për qind i sigurt, ai është kontakti në WhatsApp: +2349046229159

    Email: dawnacuna314@gmail.com

    SvarSlett
  31. Përshëndetje shikues online, unë jam këtu për të ndarë dëshminë time se si më ndihmuan të ktheja gruan time. Unë kam qenë një mashtrues dhe gruaja ime më kapi disa herë. Unë u përpoqa të rregulloja veten dhe çdo herë përfundoja duke tradhtuar vazhdimisht. Mendoj se nuk e kuptova se çfarë do të thoshte për mua derisa më la vetëm. Fillova të gjeja një mënyrë për ta rikthyer atë, por asgjë nuk duket se po funksiononte në mënyrë perfekte derisa gjeta një artikull rreth DR WALE i cili ndihmoi shumë njerëz në mbarë botën për të rikthyer marrëdhëniet e tyre. Unë kontaktova me të në numrin e tij të WhatsApp-it në +2347054019402 dhe ai më siguroi që gruaja ime do të kthehet tek unë brenda disa javësh me magjitë e tij të fuqishme dhe pagova disa euro për materialet e nevojshme për punën. Çuditërisht, gruaja ime u kthye në shtëpi pas disa javësh duke thënë se ajo ende më do dhe u betova të mos e tradhtoja më kurrë. E gjitha falë DR WALE. WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  32. Unë pothuajse e mora jetën time për shkak të burrit tim që më la dhe ndaloi së marrja e thirrjeve të mia. Ai tha se nuk më do më, unë u përpoqa ta lutem, por ai nuk do të më përgjigjet derisa të bënim një luftë dhe të shpërthehemi për gjashtë muaj, pasi atëherë e kuptoj se nuk mund të largohem pa të. Unë u përpoqa gjithçka e mundshme për ta rikthyer atë, por dështoj. Derisa hasa në këtë njeri të quajtur Dr Wale Online, unë kontaktova me të dhe i thashë gjithçka që ka ndodhur midis meje dhe burrit tim para se të ndahej. Ai më pyeti jo shumë frikë se gjithçka do të jetë mirë përsëri. Ai më tha të paguaj për sendet që do të përdorte në përgatitjen e magjisë së dashurisë për mua dhe unë pagova dhe ndiqja të gjitha këshillat dhe udhëzimet që ai më dha. Pasi më ndihmoi të hedh një magji dashurie dhe ja burri im u kthye brenda një jave. Duke më lypur për falje, unë u befasova aq shumë sa Caster Spell si Dr Wale ende ekziston. Nëse dikush këtu ka nevojë për ndihmë, me gjithë sinqeritetin, kontaktoni Dr Wale sot përmes WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com
    Në të vërtetë ju jeni më i mirë Dr Wale faleminderit që e bëtë shtëpinë time një shtëpi të lumtur përsëri. Unë kurrë nuk mund të ndalem së foluri për ju zotëri. E tij është me të vërtetë një njeri i shkëlqyeshëm që mund ta kontaktoni atë për zgjidhje për çdo lloj problemesh si
    (një) magji e lotarisë
    (dy) ish mbrapa
    (tre) Të mbetet shtatzënë
    (katër) Kurë për çdo lloj sëmundjeje, sëmundje dhe infeksioni
    Dhe shumë të tjerë kontaktojnë këtë njeri të madh sot dhe marrin tuajin
    Problemet zgjidhen 100%

    SvarSlett
  33. Mirëdita të gjithëve, unë jam këtu për të përhapur këtë lajm të mirë në të gjithë botën se si e ktheva ish-bashkëshortin tim. Gjithçka filloi kur im shoq më tradhtoi me një grua tjetër duke mos e ditur se gruaja është magjistare, gruaja magjeps burrin tim që e bëri burrin tim të ndryshojë ndjenjat e tij ndaj meje dhe fëmijëve dhe prishi martesën tonë pesëvjeçare. Isha konfuze dhe e stresuar për shkak të dhimbjeve të të qenit nënë beqare, kështu që thirra një mikeshë dhe i shpjegova sfidat e mia martesore, ajo më udhëzoi dhe më udhëzoi të kontaktoja këtë magjistare të madhe të fuqishme të quajtur DR WALE, Arsyeja kryesore pse ajo udhëzoi kontaktova me DR WALE sepse kohët e fundit ajo ka lexuar disa dëshmi në internet të cilat disa njerëz i kanë shkruar për magjistarin e fuqishëm DR WALE dhe isha shumë i kënaqur dhe vendosa të kërkoja ndihmë prej tij që ai bëri një punë të përsosur. duke bërë një magji mbi burrin tim dhe duke përdorur fuqitë e gruas tjetër që e bëri atë të kthehej tek unë dhe të lutej për falje. Nuk do të ndalem së publikuari emrin e tij në rrjet për shkak të punës së mirë që po bën. Për të gjithë me probleme martesore, çështje divorci, të dashurin e humbur ose ndonjë çështje të lidhur me marrëdhënien, mund të kontaktoni WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  34. Nuk kam parë ndonjë gjë kaq të përsosur si magjia DR WALE, po e shkruaj këtë artikull për të falënderuar DR WALE, magjistarin e fuqishëm që më ndihmoi kohët e fundit të rikthej ish të dashurin tim që më la për një grua tjetër pa asnjë arsye për të kaluarën tetë vjet. Pasi pashë një postim në internet nga një zonjë e quajtur Kate Adams që thoshte se si u ndihmua nga WALE, vendosa gjithashtu ta kontaktoj për ndihmë sepse nuk kisha zgjidhje. Gjithçka që doja ishte që të ktheja të dashurin tim me vete. Pasi kontaktova me DR WALE, më thanë të paguaja për të gjitha materialet e nevojshme për të kryer magjinë që pagova për gjithçka. DR WALE më tha se pas disa javësh burri im do të kthehet me mua. Lajmi i mirë këtu është se pas disa javësh burri im u kthye tek unë. Për habinë time më të madhe, burri im u kthye në shtëpi në gjunjë se unë duhet të gjeja një vend në zemrën time për ta falur, unë u habita dhe u trondita vërtetë kur i dashuri im u gjunjëzua duke u lutur për falje dhe që unë ta pranoja atë. pak shprehje, dhe nuk e di sa të të përcjell vlerësimin tim DR WALE, ti je një Zot i dërguar për të rivendosur një marrëdhënie të prishur, Dhe tani unë jam një grua e gëzuar, DR WALE është përgjigja për të gjitha problemet. Të dhënat e kontaktit të tij janë: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  35. Unë jam këtu për të ndarë këtë histori timen e shkurtër. Bëhet fjalë për kompaninë dhe pronat që babai im la pas para se të vdiste. Për shkak se nuk dija shumë për biznesin e tij, disa nga partnerët e tij po planifikonin të më dëbonin nga pronat. Isha konfuz për gjithçka. gjërat filluan të shkojnë keq. Nuk di kujt t'i qaj. Çështja u dërgua në gjykatë, por gjërat duket se po shkonte në favor të tradhtarit tim. tradhtari më tha se nuk do të kem kurrë çfarë të thërras timen se do të më mbyllë. E gjithë kjo më bëri të shkoj në depresion. Kam humbur në të gjitha fushat. por këtu është kthesa e gjithçkaje. një ditë po lexoja në internet dhe kështu u futa në faqen e DR WALE. Në faqen e tij pashë shumë lajme dhe dëshmi të mira për të, se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të fituar një çështje gjyqësore dhe ka bërë shumë gjëra të tjera të mira për njerëzit. Kështu që unë iu afrova atij dhe i shpjegova çdo detaj rreth situatës sime. DR WALE më tha se nuk kisha asgjë për t'u frikësuar për të, më tha gjëra për të bërë dhe gjëra që duhej të paguaja për të cilat bëra pagesën për gjithçka dhe ndoqa udhëzimet. Ndërsa po e shkruaj këtë tani të gjitha pronat dhe kompania më janë kthyer nga gjykata. Nuk e di se si DR WALE e bëri mrekullinë dhe magjinë e tij. Unë jam plotësisht në kontroll të gjithçkaje tani. E gjitha falë DR WALE. Unë ju vlerësoj shumë. Ju mund të kontaktoni DR WALE në WhatsApp/Viber/Telegram të tij: +2347054019402 ose drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  36. A keni probleme për të rikthyer ish-dashnorin tuaj, keni probleme martesore, infertilitet, paqëndrueshmëri financiare. Pse po e kufizoni veten në lidhje me ndarjen nga i dashuri/burri/gruaja juaj, është koha që t'i zgjidhni të gjitha problemet tuaja me ndihmën e fuqive të DR WALE PERMANENT SPELL CAST. Jam i specializuar në të gjitha llojet e magjisë si p.sh
    Magji dashurie (për të rikthyer ish të dashurin, burrin ose gruan tuaj)
    Spell Lotarie
    Magji për paratë
    Drejtshkrimi i shtatzënisë
    Drejtshkrimi i punës/kontratës
    Drejtshkrimi i shëndetit
    Magjia e pasurisë
    Fat i mirë Spell
    Drejtshkrimi i Jetës
    Spell shpirtërore
    Bukuria / magjia e formës
    Mashtrimi i magjisë
    Drejtshkrim Fantazi
    Magji për të fituar çështjet gjyqësore
    DR WALE është gjithmonë i gatshëm t'ju ndihmojë të zgjidhni të gjitha problemet tuaja dhe t'ju plotësojë të gjitha dëshirat tuaja të zemrës përmes fuqive të tij magjike.
    DREJTIMI I PËRHERSHËM i tij është 100% i garantuar. Njihuni me të për t'ju ndihmuar të zgjidhni problemet tuaja. Kontaktoni me të në Whatsapp/Viber/Telegram: +2347054019402 ose në email: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  37. Një dëshmi e mahnitshme për një magjistar që ma ktheu burrin tim. Jam martuar për fat të mirë me një burrë të dashur dhe të kujdesshëm me dy fëmijë. Një problem shumë i madh ka ndodhur në familjen time shtatë muaj më parë, mes meje dhe burrit tim. aq e tmerrshme sa e çoi çështjen në gjykatë për një divorc. tha se nuk donte të qëndronte më me mua dhe se nuk më donte më. Kështu që ai doli nga shtëpia dhe më bëri mua dhe fëmijët e mi të kalonim dhimbje të forta. Kam provuar të gjitha mjetet e mia të mundshme për ta kthyer atë, pas shumë lutjesh, por pa rezultat dhe ai konfirmoi se kishte marrë vendimin e tij dhe nuk donte të më shihte më. Kështu një mbrëmje, teksa po kthehesha nga puna, takova një mikun tim të vjetër që e pyeti burrin tim. Kështu që i shpjegova gjithçka, kështu që ajo më tha se e vetmja mënyrë që mund ta ktheja burrin tim është të vizitoj një magjistar, sepse kjo është ajo që bëri edhe ajo për të rifituar të dashurin e saj. Pastaj ndoqa këshillën e saj dhe ajo më dha kontaktin me DR WALE WhatsApp :+2347054019402. menjëherë i dërgova DR WALE një mesazh WhatsApp dhe i tregova për të gjitha dhimbjet dhe problemet me të cilat po përballem. DR WALE më tha të mos qaja më dhe se unë e përdora relaksoj mendjen time. Pas shumë diskutimesh me DR WALE, bëra pagesën për të gjitha materialet dhe artikujt e nevojshëm për të bërë magji, dhe magjistari më siguroi se do ta kthej burrin tim pas një jave. Çfarë deklarate e mahnitshme!! Kështu ai foli me mua dhe më tha gjithçka që duhej të bëja. Pastaj javën tjetër ishte aq befasuese sa burri im, i cili nuk më telefonoi për shtatë muajt e fundit, më telefonoi për të më informuar se po kthehej. Aq e mahnitshme!! Kështu ai u kthye në shtëpi me shumë dashuri dhe gëzim dhe kërkoi falje për gabimin e tij dhe për dhimbjen që më shkaktoi mua dhe fëmijëve të mi. Pastaj që nga ajo ditë marrëdhënia jonë ishte më e fortë se sa ishte më parë me ndihmën e DR WALE. Unë do t'ju këshilloj atje të kontaktoni me mirësi DR WALE WhatsApp/Viber +2347054019402 ose me email: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  38. FRESH FULLZ AVAILABLE

    USA|UK|CANADA
    Recent Spammed & Legit info
    Guaranteed results & verified
    Available in bulk quantity

    For Order & Details
    ||||||||||||||||||||||||||||||||||

    (at) leadsupplier | (at) killhacks -> TeleG
    (at) killhacks | 752822040 -> I C Q
    hacksp007 @ DNMX . org -> E mail
    (at) peeterhacks -> Skype

    Young Age SSN DOB Fullz 2002-2014
    High Credit Scores Pros
    SSN DOB DL ADDRESS
    SIN DOB DL ADDRESS
    NIN DOB DL ADDRESS
    Real DL|ID Front & Back with Selfie
    Real Passport Photos
    CC with CVV with DOB & Billing Address
    Cloning Card Dumps Track 101 & 202 with Pin
    Fullz for Tax Return & Benefits
    UberEats|DoorDash|SBA|PUA|UI|KYC Filling Fullz
    Bulk quantity available of all States

    Tools|Tutorials|Guides are also available for:
    Carding|Loan|Scripting|Spamming|Hacking

    SMTP|RDP|BRUTES|SHELLS
    C-PANEL's|Web-Mailers
    Bulk SMS|Email Sender
    High Quality Combos

    & Many other stuff we're offering.
    Feel free to contact us

    SvarSlett
  39. Zoti e bekoftë DR WALE për punën e tij të mrekullueshme në jetën time, unë isha i ndarë me burrin tim për pesë vjet tani dhe nuk isha i kënaqur që kisha nevojë të ktheja burrin tim sepse jeta e vetmisë ishte shumë e tmerrshme për mua dhe të treve të mi. fëmijë Kërkova për ndonjë magjistar të mundshëm që mund të rikthejë dashnorin dhe më pas takova DR WALE pashë një koment për DR WALE, si i bashkon ai të dashuruarit me magjistarin e tij, kontaktova me të dhe ai më udhëzoi. Unë kërkova zgjidhje, ai filloi ilaçin për magjinë time, kërkoi disa informacione që ia dërgova dhe gjithashtu më tha se duhet të blejmë disa artikuj që magjia të funksionojë për mua dhe të cilat i ndjeva atij paratë pas disa javësh burri im më thërret dhe filloi të më lutet për falje për gjithçka që ndodhi. Jam shumë i lumtur tani që jemi kthyer sërish si një familje për cilindo që mund të ketë nevojë për ndihmën e magjistarit të madh. Mund të kontaktoni WhatsApp: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett