tirsdag 2. februar 2016

Lister - Aber Das! (1982)

Tiden innhenter oss alle; selv David Bowie, udødeligheten selv, har dødd, og i etterkant av dette er alt mulig. Nylig gikk også André Lister, en av de mest særegne, egenrådige og obskure brannfaklene i norsk postpønk, bort. Igjen står musikken (som i mange tilfeller kunne fortjent gjenutgivelse), og vi gjør her et forsøk på å disponere den musikken som er tilgjengelig så godt det lar seg gjøre. Dagens plate blir dermed en av de siste Lister-utgivelsene jeg er i besittelse av, nemlig solo-LP-debuten Aber Das!.

Gitt at Lister har dukket opp på mangfoldige innlegg tidligere (her, her, her og her) vil nok en oppstykket biografi bli overflødig. I stedet vil dagens innlegg bli noe kort, da jeg hopper rett til musikken.

For lytteren som er kjent med det Listerske univers vil ikke Aber Das! by på enorme overraskelser; for den nyankomne, derimot, vil lydbildet og det singulære uttrykket kanskje oppleves som impenetrabelt, men gjentatt lytting lønner seg. Her finnes kravlende, vislende rytmeboksrytmer, mengder av klang og dub-effekter, lyden av vann som behandles på forskjellig vis, og, selvsagt, Listers stemme, en slags snøvlende Colin Newman med paranoiaangrep og søvnproblemer. Rytmeboksen ligger gjerne som fundament sammen med en repeterende basslinje, over hvilket Durutti Column-aktige gitarer og alskens effekter maler ut lydlandskap i et område mellom postpønk og utstillingsmusikk. Til tider hører man snev av bluesstrukturer, andre ganger oppløses musikken i collager og navlebeskuende eksperimentasjon. Lipstick Moon står seg fram som et melankolsk høydepunkt, der fluesvermende rytmer og Durutti-gitarer skaper et repeterende mønster mens Lister mumlesynger ut en fortelling av noe slag. Jevnt over er det imidlertid noe vanskelig å separere enkeltlåtene, da uttrykket i stor grad er likt, med enkelte subtile variasjoner. Imidlertid syns jeg åpningstrioen fungerer godt, ikke minst Could I Have Your Autograph, som potensielt handler om en viss Adolf Hitlers autograf. Det som imidlertid slår meg mest med plata, er hvordan den åpner for en forståelse av hva som faktisk ble gitt ut i samtiden: dette er på ingen måte popmusikk, men i enkelte tilfeller kunne det nesten passert som nettopp det. Viljen til eksperimentering og lek med lyd, konturer og teksturer gjør Listers arbeider som sådan til en særlig interessant samling verker fra perioden, uten noen åpenbare sammenligningspunkter.

Salig være André Lister.





















Lister - Aber Das!

01: The Bugaloo
02: Could I Have Your Autograph
03: The Brown Shoes Incident
04: Rapuntzel
05: From The Love Nest
06: Walk On Water
07: Lipstick Moon
08: Another Pedestrian
09: I Wonder (Dub)
10: The Crawling Contest
11: Stains
12: The Real Star of the Movie
13: I Wonder
14: The Third Person
15: Rapuntzel (Dub)
16: Maybe the Jokeman

**Trykk her for å lytte!**

4 kommentarer:

  1. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një provë në internet se si Dr Fady ndihmoi shumë gra të merrnin. shtatzënë me magjinë e saj të fuqishme, shkrova dhe shpjegova situatën time, më premtoi se do të më ndihmonte dhe do të mbetem shtatzënë para 1 muaji, bëra gjithçka që më urdhëroi dhe shkova në spital për një mesazh dhe mjeku më konfirmoi që jam 5 vjeç ditë shtatzënë, deri tani kam sjellë në jetë djalin tim të pashëm, burri im tani është i lumtur dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. Fady kontaktoni nëse keni nevojë për ndihmë.
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni fuqi shpirtërore.
    * Nëse dëshironi të bëheni të famshëm.
    * Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje. Si HIV/AIDS
    E.T.C.
    Email:doctorfady720@Gmail.com
    WhatsApp: +2349039422406

    SvarSlett
  2. emri im është Nathalia nga Britania e Madhe (Londër) burri im ka dëgjuar thashetheme për mua dhe kjo çështje e bëri atë të aplikonte për divorc dhe gjithçka u rrit dhe ky rast dhe mendimi për të humbur familjen time tani e ka mbajtur zemrën time të pakënaqur kështu që u luta për një zgjidhja dhe mënyra se si mund të jem në gjendje të kthej burrin dhe fëmijët e mi dhe t'i provoj atij të gjitha këto gjëra që ai dëgjoi për mua dhe zonjën tjetër që punonte në zyrën time janë të gjitha gënjeshtra sepse thellë në zemrën time e dija që kurrë dhe nuk do kurrë mos e tradhtoj burrin tim. për ta shkurtuar të gjithë këtë histori, motra ime burri nga SHBA i dëgjoi të gjitha çështjet në terren dhe menjëherë më kërkoi të kontaktoja DR Fady ajo më dha detajet e kontaktit të tij dhe unë bëra siç tha ajo dhe DR Fady më tha se gjithçka do të jetë mirë për dy ditë pas dy ditësh burri im do të kthehet përsëri në shtëpi përgjithmonë dhe kjo ishte pikërisht ajo që ndodhi dhe për këtë arsye unë them se ky njeri është i vërtetë dhe gjithashtu mund të ndihmojë këdo me ndonjë nga problemet e mëposhtme

    KTHIMI I DASHURINËS SË HUMBUR.
    RIKURTIMI I MARTESËVE / MARRËDHËNIEVE TË PRAKTUARA.
    SHËRIMI I SËMUNDJEVE.
    LUTJET MBISHTIN SULMET SHPIRTËRORE APO ËNDRA TË KEQJA.
    KURA PËR HSV 1 DHE HSV 2.
    TOTALI PËR INFEKSIONIN STD ETJ.
    GARANTOHET NJË TRAJTIM DHE SHËRIM JAVOR PËR HIV.
    LUTJET PËR NUMRA ME FAT PËR FITUES TË LOTARIVE.
    ETJ..........................
    Mund ta kontaktoni @:www.Doctorfady720@gmail.com ose mund ta kontaktoni në WhatsApp me këta numra +23490422406. 100% garanci.

    SvarSlett
  3. Një dëshmi e mahnitshme për një lojtar që ma ktheu burrin tim. dhe jam martuar për fat të mirë me një burrë të mrekullueshëm dhe të kujdesshëm me dy fëmijë. Ka pasur një problem të madh në familjen time gjashtë muaj më parë mes meje dhe burrit tim. Aq e tmerrshme sa e çoi çështjen në gjykatë për divorc. ai tha se nuk donte të qëndronte më me mua dhe se nuk më donte më. Kështu ai u largua nga shtëpia dhe shkaktoi disa dhimbje mua dhe fëmijëve të mi. U përpoqa maksimumin për ta rikthyer pas shumë vitesh, por pa rezultat. dhe ai konfirmoi se kishte marrë vendimin e tij dhe nuk donte të më shihte më. Kështu një mbrëmje, kur po kthehesha nga puna, takova një mikun tim të vjetër që e pyeti burrin tim. Kështu që unë i shpjegova gjithçka, kështu që ai më tha se e vetmja mënyrë që mund ta ktheja burrin tim ishte të vizitoja një spell player, sepse funksionoi gjithashtu. Kështu që unë kurrë nuk besova në magji, por nuk kisha zgjidhje tjetër veçse të ndiqja këshillën e tij. Pastaj më dha adresën e emailit të spell player që vizitoi. {drEgwuatu@gmail.com}.
    WHATSAPP +2348101205614 Kështu të nesërmen në mëngjes dërgova një e-mail në adresën që më dha dhe magjistari më siguroi se do ta ktheja burrin tim të nesërmen. Çfarë deklarate e mahnitshme!! Unë kurrë nuk e besova, kështu që ai foli me mua dhe më tha gjithçka që duhej të bëja. Më pas të nesërmen në mëngjes, çuditërisht, burri im, i cili nuk më kishte telefonuar në gjashtë muajt e fundit, më telefonoi për të më njoftuar se po kthehej. Kështu ai u kthye po atë ditë, me shumë dashuri dhe gëzim, dhe kërkoi falje për gabimin dhe dhimbjen që më kishte shkaktuar mua dhe fëmijëve të mi. Më pas, që nga ajo ditë, marrëdhënia jonë ishte më e fortë se në të kaluarën, me ndihmën e një spell player. Prandaj, unë do t'ju këshilloja që të vizitoni me dashamirësi Dr.Egwuatu-në e madhe nëse jeni në të tillë ose nëse keni ndonjë problem me "kthimin e ish-it tuaj, faleminderit Dr. {dregwuatu@gmail.com}
    WHATSAPP+2348101205614
    Ai gjithashtu shëron dhe e kthen EX-in,
    1 Ilaç bimor për HIV/ADIS.
    2 Trajtimi i kancerit bimor.
    3 Pastrimi i kyçit të këputur.
    4 herpesi shëron barishtet.
    5 lloje orizi pelte.
    6 Mjekësi bimore HPV.
    7 Shërimi i diabetit.
    8 kthejeni ish-in tuaj.
    9 Magjia e shtatzënisë.
    10 kura HTP.
    11 Shërimi i ajrit hepatik.
    12 )Shërimi i koronavirusit Covid 19.
    13) Perqindja astmatike
    WHATSAPP +2348101205614

    SvarSlett
  4. Emri im është Daniela, dua të falënderoj Dr Ellen që bëri një magji që ndihmoi familjen time të fitonte një çështje gjyqësore që do ta kishte dënuar vëllain tim me burgim të përjetshëm, të akuzuar për vrasje. Familja ime dhe unë jemi plotësisht mirënjohës, kështu që marr kohën time për të lënë këtë koment siç i premtova Dr. Ellen për të ndarë këtë dëshmi. Për ata që kanë një sfidë të ngjashme, mund ta kontaktoni me email: ellenspellcaster@gmail.com ose WhatsApp: +2349074881619. Shërbimi i tij përfshin gjithashtu
    1. Magjitë për të fituar llotarinë
    2. Magjitë rikthejnë ish të dashurin tuaj
    3. Magjitë për të ndaluar divorcin
    4. Shërimi i menjëhershëm i HIV/AIDS
    5. Shërimi i kancerit
    6. Magjitë e dashurisë
    7. Magjitë e pajtimit
    8. magjitë e lindjes dhe zgjidhjet për infertilitetin etj.
    Email: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp: +2349074881619

    SvarSlett