søndag 19. april 2015

Babij Jar - Ice Age (1980)

ZADO SPESIAL NO. 2!

OBS: DENNE PLATA FINNES NÅ DIGITALT!

I forrige innlegg startet jeg opp min ZADO SPESIAL-serie uten å gi nevneverdig info om plateselskapet ZADO, og jeg innser at dette kanskje var en feil, men sannheten er at jeg ikke vet alt for mye om selskapet: Helge Gaarder var en av de sentrale personene, og ideen var å gi ut ny og spennende musikk fra den norske undergrunnen. Spør du meg klarte de dette utmerket, og deres andre utgivelse, Babij Jars debutplate Ice Age, er et prakteksempel på dette, i tillegg til at det er en fantastisk varsel om hva som ville komme.


Historien om Babij Jar har jeg kort oppsummert tidligere, og det er i grunn ikke så mye mer jeg kan legge til. Da Ice Age ble gitt ut som bandets første utgivelse (etter deltagelse på Sjokk Rock-plata) besto bandet av Paul Værlien på vokal, Carl Ivar Delingsrud på gitar, Ole Einar Olsen på bass og Rolf Bakken på trommer. I denne episoden av NRKs Zikk Zakk kan man se intervjuer med blant andre Værlien og ZADO-sjefene, noe som gir et fint innblikk i perioden som sådan. Hvordan i all verden det kunne gå fem år mellom Ice Age og debut-LPen The Night Before (slapp av, den kommer snart) er vanskelig å forstå, men i ettertid har dette lite å si, og vi får heller konsentrere oss om musikken.

Singelen åpner med låta Babij Jar, og vi ledes straks inn i en merksnodig blanding av streite akkordprogresjoner og massive trommer, halvsur gitar og Værliens fortelling om hvordan han var en stjerne i Babij Jar, der han skjøt ned tusenvis av jøder. Her kan det passe seg å påpeke at bandet ikke under noen omstendigheter hadde nazisympatier; Værlien var (og er) lidenskapelig interessert i krigshistorie, og låta er en ironisk refleksjon over krigens brutalitet, og hvordan man 30 år etterpå tjener store penger på å gjenfortelle historiene. I et mellomparti utsettes lytteren for maskingeværlyder og dødsskrik, og kontrasten til de muntre akkordene skaper et merkelig ubehag. Låta glir raskt over i From Here To Eternity: tempoet er raskere, og låta har et fengende refreng, der Delingsrud legger stigende, melodiøse gitarlinjer bak Værliens halvstønnende mmming. Halvveis ut i låta kuttes den gode stemningen, og Værlien messer stadig mer aggressivt om sine drømmer, mens gitaren glir mer og mer ut av kontroll. Tittellåta er en tilnærmet perfekt poplåt: gitarene er sure, bandet er slapt, og refrenget er fantastisk fengende. Ice Age er en melodisk perle, og det hele toppes av med en utrolig bra gitarsolo; enkelt og greit en helt fantastisk bra låt.





















Babij Jar - Ice Age

01: Babij Jar
02: From Here To Eternity
03: Ice Age

**Trykk her for å lytte!**

2 kommentarer:

  1. Një dëshmi e mahnitshme për një lojtar që ma ktheu burrin tim. dhe jam martuar për fat të mirë me një burrë të mrekullueshëm dhe të kujdesshëm me dy fëmijë. Ka pasur një problem të madh në familjen time gjashtë muaj më parë mes meje dhe burrit tim. Aq e tmerrshme sa e çoi çështjen në gjykatë për divorc. ai tha se nuk donte të qëndronte më me mua dhe se nuk më donte më. Kështu ai u largua nga shtëpia dhe shkaktoi disa dhimbje mua dhe fëmijëve të mi. U përpoqa maksimumin për ta rikthyer pas shumë vitesh, por pa rezultat. dhe ai konfirmoi se kishte marrë vendimin e tij dhe nuk donte të më shihte më. Kështu një mbrëmje, kur po kthehesha nga puna, takova një mikun tim të vjetër që e pyeti burrin tim. Kështu që unë i shpjegova gjithçka, kështu që ai më tha se e vetmja mënyrë që mund ta ktheja burrin tim ishte të vizitoja një spell player, sepse funksionoi gjithashtu. Kështu që unë kurrë nuk besova në magji, por nuk kisha zgjidhje tjetër veçse të ndiqja këshillën e tij. Pastaj më dha adresën e emailit të spell player që vizitoi. {drEgwuatu@gmail.com}.
    WHATSAPP +2348101205614 Kështu të nesërmen në mëngjes dërgova një e-mail në adresën që më dha dhe magjistari më siguroi se do ta ktheja burrin tim të nesërmen. Çfarë deklarate e mahnitshme!! Unë kurrë nuk e besova, kështu që ai foli me mua dhe më tha gjithçka që duhej të bëja. Më pas të nesërmen në mëngjes, çuditërisht, burri im, i cili nuk më kishte telefonuar në gjashtë muajt e fundit, më telefonoi për të më njoftuar se po kthehej. Kështu ai u kthye po atë ditë, me shumë dashuri dhe gëzim, dhe kërkoi falje për gabimin dhe dhimbjen që më kishte shkaktuar mua dhe fëmijëve të mi. Më pas, që nga ajo ditë, marrëdhënia jonë ishte më e fortë se në të kaluarën, me ndihmën e një spell player. Prandaj, unë do t'ju këshilloja që të vizitoni me dashamirësi Dr.Egwuatu-në e madhe nëse jeni në të tillë ose nëse keni ndonjë problem me "kthimin e ish-it tuaj, faleminderit Dr. {dregwuatu@gmail.com}
    WHATSAPP+2348101205614
    Ai gjithashtu shëron dhe e kthen EX-in,
    1 Ilaç bimor për HIV/ADIS.
    2 Trajtimi i kancerit bimor.
    3 Pastrimi i kyçit të këputur.
    4 herpesi shëron barishtet.
    5 lloje orizi pelte.
    6 Mjekësi bimore HPV.
    7 Shërimi i diabetit.
    8 kthejeni ish-in tuaj.
    9 Magjia e shtatzënisë.
    10 kura HTP.
    11 Shërimi i ajrit hepatik.
    12 )Shërimi i koronavirusit Covid 19.
    13) Perqindja astmatike
    WHATSAPP +2348101205614

    SvarSlett
  2. Magji e fortë dhe e fuqishme dashurie për të fituar mbrapa ish-in tuaj.. Kam vendosur që do ta kaloj gjithë ditën në internet vetëm për t'u siguruar që shumë njerëz mund ta lexojnë këtë dëshminë time për Dr.Ellen e cila është një magjistar i fuqishëm nga Afrika, Pasi u braktisa nga i dashuri im isha aq i vetmuar atë ditë sa vendosa të kaloja rrjetin për disa këshilla marrëdhëniesh, nuk e dija kurrë se kjo ishte harta e rrugës që do të siguronte kthimin e të dashurit tim. Pasi lexova shumë këshilla se si ta rivendosja marrëdhënien time në një mënyrë më të mirë, zbulova se Dr.Ellen ka shumë rekomandime sesa drejtorët e tjerë, kështu që me këtë vendosa që Dr.Ellen ishte personi i duhur . për punën, Dhe unë kontaktova Dr.Ellen përmes të dhënave të tij që pashë në internet dhe isha aq i lumtur që zgjodha të punoja me Dr.Ellen sepse puna e tij ishte 100% perfekte dhe magjia ma ktheu të dashurin tim. Me lehtësim të shpejtë, ju gjithashtu mund ta kontaktoni atë për ndihmë tani me email: ellenspellcaster@gmail.com/
    Whatsapp/telefononi +2348106541486

    SvarSlett