onsdag 19. august 2015

Axis - Somebody's Waiting (1983)

Det er et kjent fenomen at mange band og artister blir kjent via én enkelt låt, som på mange måter både begynner og avslutter karrieren på en og samme tid. I Norge finnes det selvsagt et knippe av denne typen artister, men det finnes også de som hadde en slik låt, men som likevel ikke ble nevneverdig kjent; en god låt som ikke rekker ut, og som dermed blir enda en glemt singel i de gamle skoeskene du har på loftet.

Det er ikke alt for lett å spore opp informasjon om bandet Axis. Det jeg har klart å finne ut er at bandet, som besto av leder Geir Bjørnhovde, Terje Skagen, Hans Christian Wethal og Morten Steiner, oppsto rundt 1980, og at de gav ut to singler og en LP i tidsrommet 80-83. I løpet av denne tiden opptrådte bandet på musikkprogrammet Zikk Zakk på NRK, der de fremførte dagens single, som ble deres siste. Videoen vitner om tidsriktig krøllete hår, samt en utrolig frekk leopardvest, men det er ikke lett å fiske ut mer info. Bjørnhovde fortsatte som låtskriver og musiker med en viss Ole I'dole (sjarmtroll) etter at Axis la inn årene, noe som kan tyde på at bandet var fra Halden; dette skal jeg dog ikke si sikkert.

Men hvordan låter så denne potensielle slageren?
A-siden er en rimelig streit rock-og-rull-låt, drevet av hi-hat-tromming, en repeterende, fengende basslinje og stikkende gitarriffing. Bjørnhovdes synther skaper en smått mystisk, flytende stemning, og vokalen er overraskende god, med mye attitude og selvtillit. Versene glir over i et genialt poprefreng, rimelig enkelt og med god allsangfaktor. Låtas soloparti, delt mellom gitar og synth, er passe aggressivt og melodisk, og sammen med de drønnende trommene og diverse baklengslyder blir det til en genial poplåt. B-siden She La-La er mer i retning av en stadionballade, nok en gang med et fengende refreng og et drivende arrangement, samt en tekst som forteller om hvor stressende det er å bli beundret av en dame som elsker deg. Synthene er tydeligere, og blir gitt et romantisk soloparti før den avsluttende messingen av refrenget og en gitarsolo-fade snytt ut av tidens nese. Alt i alt en veldig fin single, men på grensen til en type rock jeg ikke nødvendigvis er alt for begeistret for. At fortsettelsen ble Ole I'dole er i og for seg ikke en god ting.






















Axis - Somebody's Waiting

01: Somebody's Waiting

02: She La-La

**Trykk her for å lytte!**

2 kommentarer:

  1. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një provë në internet se si Dr Fady ndihmoi shumë gra të merrnin. shtatzënë me magjinë e saj të fuqishme, shkrova dhe shpjegova situatën time, më premtoi se do të më ndihmonte dhe do të mbetem shtatzënë para 1 muaji, bëra gjithçka që më urdhëroi dhe shkova në spital për një mesazh dhe mjeku më konfirmoi që jam 5 vjeç ditë shtatzënë, deri tani kam sjellë në jetë djalin tim të pashëm, burri im tani është i lumtur dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. Fady kontaktoni nëse keni nevojë për ndihmë.
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni fuqi shpirtërore.
    * Nëse dëshironi të bëheni të famshëm.
    * Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje. Si HIV/AIDS
    E.T.C.
    Email:doctorfady720@Gmail.com
    WhatsApp: +2349039422406

    SvarSlett
  2. Një dëshmi e mahnitshme për një lojtar që ma ktheu burrin tim. dhe jam martuar për fat të mirë me një burrë të mrekullueshëm dhe të kujdesshëm me dy fëmijë. Ka pasur një problem të madh në familjen time gjashtë muaj më parë mes meje dhe burrit tim. Aq e tmerrshme sa e çoi çështjen në gjykatë për divorc. ai tha se nuk donte të qëndronte më me mua dhe se nuk më donte më. Kështu ai u largua nga shtëpia dhe shkaktoi disa dhimbje mua dhe fëmijëve të mi. U përpoqa maksimumin për ta rikthyer pas shumë vitesh, por pa rezultat. dhe ai konfirmoi se kishte marrë vendimin e tij dhe nuk donte të më shihte më. Kështu një mbrëmje, kur po kthehesha nga puna, takova një mikun tim të vjetër që e pyeti burrin tim. Kështu që unë i shpjegova gjithçka, kështu që ai më tha se e vetmja mënyrë që mund ta ktheja burrin tim ishte të vizitoja një spell player, sepse funksionoi gjithashtu. Kështu që unë kurrë nuk besova në magji, por nuk kisha zgjidhje tjetër veçse të ndiqja këshillën e tij. Pastaj më dha adresën e emailit të spell player që vizitoi. {drEgwuatu@gmail.com}.
    WHATSAPP +2348101205614 Kështu të nesërmen në mëngjes dërgova një e-mail në adresën që më dha dhe magjistari më siguroi se do ta ktheja burrin tim të nesërmen. Çfarë deklarate e mahnitshme!! Unë kurrë nuk e besova, kështu që ai foli me mua dhe më tha gjithçka që duhej të bëja. Më pas të nesërmen në mëngjes, çuditërisht, burri im, i cili nuk më kishte telefonuar në gjashtë muajt e fundit, më telefonoi për të më njoftuar se po kthehej. Kështu ai u kthye po atë ditë, me shumë dashuri dhe gëzim, dhe kërkoi falje për gabimin dhe dhimbjen që më kishte shkaktuar mua dhe fëmijëve të mi. Më pas, që nga ajo ditë, marrëdhënia jonë ishte më e fortë se në të kaluarën, me ndihmën e një spell player. Prandaj, unë do t'ju këshilloja që të vizitoni me dashamirësi Dr.Egwuatu-në e madhe nëse jeni në të tillë ose nëse keni ndonjë problem me "kthimin e ish-it tuaj, faleminderit Dr. {dregwuatu@gmail.com}
    WHATSAPP+2348101205614
    Ai gjithashtu shëron dhe e kthen EX-in,
    1 Ilaç bimor për HIV/ADIS.
    2 Trajtimi i kancerit bimor.
    3 Pastrimi i kyçit të këputur.
    4 herpesi shëron barishtet.
    5 lloje orizi pelte.
    6 Mjekësi bimore HPV.
    7 Shërimi i diabetit.
    8 kthejeni ish-in tuaj.
    9 Magjia e shtatzënisë.
    10 kura HTP.
    11 Shërimi i ajrit hepatik.
    12 )Shërimi i koronavirusit Covid 19.
    13) Perqindja astmatike
    WHATSAPP +2348101205614

    SvarSlett