mandag 24. august 2015

Oslo Beurs - Telefonskræk (1980)

I anledning at Oslo Børs ser ut til å gå til helvete i dag, blant annet takket være et krakk i Kina, så ser jeg det på sin plass å avslutte historien om bandet Oslo Børs, en av de sterkeste brannfaklene i den norske pønkens første år.

(I tillegg fikk jeg nettopp tak i denne, så hvorfor ikke?)


Historien om Oslo Børs har jeg fortalt tidligere, men her skal vi ha en kjapp oppsummering:

Oslo Børs ble startet opp i 1978 av leder/diktator/chairman Knut Selsjord, aldrende kommunist og påhoppende pønker. Sammen med Tormod Kjensjord, Ulla Cappellen og Bjørn Kristensen gav han ut en av Norges første (og beste) pønkeplater, Smukke Folks Børn, i 1979. Etter dette begynte mange andre pønkband å dukke opp, og Oslo Børs forsvant muligens i mengden. Imidlertid skjedde minst to ting; først måtte bandet skifte navn, da nevnte Oslo Børs gjorde krav på navnet. Våre venner kommunistene klarte ei å kjempe imot, og gikk dermed under navnet Oslo Beurs; det andre som skjedde var at trommeslager Bjørn Kristensen (gammel nabo av min onkel, visstnok norgesmester i militærtromming) fikk sparken, ettersom han ikke var medlem av AKP-ml. Inn kom en viss Per Ole Oftedal, og resultatet ble EPen Telefonskræk, som ble gitt ut mot slutten av 1980. Etter dette var det slutt, uten at jeg er oppdatert på hvor det ble av våre idealistiske venner.

Sist gang vi snakket om Oslo Børs var det snakk om "streit pønk", om sure gitarer og om hets av borgerskapet; Oslo Beurs viser seg å være et annet band, da både musikken og tematikken er forandret. Telefonskræk åpner plata på merkelig vis, med en angstfylt tekst, baklengs-aktig backingvokal, en snodig, kløende gitar og trommer som spiller både fort og sakte på samme tid. Refrenget er dog utrolig fengende, og påviser slektskapet til forrige plate. Skyggene Fra I Går er en langsommere låt, bygd på et rock-og-rull-riff og en tekst som kanskje handler om forandringene i det radikale miljøet, grensene mellom rød og brun, mellom høyre og venstre. Nok en gang er refrenget knall, denne gangen mer allsangverdig. Låta slutter med hånlatter, trusler og skrik, noe som forsterker den paranoide undertonen. Tre Uker er ren postpønk, drevet av diskotrommer og en spøkelsesaktig synth; tankene går til et primitivt Magazine. Teksten er et sammensurium av diverse språk og identiteter, referanser til Kraftwerk og datateknologi. I Kø avslutter plata med rullende trommer og start-stopp-gitarer, før refrenget introduserer barnslige keyboards og bilder av folk som peller nese til de blør. Alt i alt lever ikke EPen helt opp til den forrige platas høyder (noe som er urettferdig å forvente), men Telefonskræk er en spennende fortsettelse på et av bandene som sparket i gang perioden som helhet.





















Oslo Beurs - Telefonskræk

01: Telefonskræk
02: Skyggene Fra I Går
03: Tre Uker
04: I Kø

**Trykk her for å lytte!**

2 kommentarer:

  1. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një provë në internet se si Dr Fady ndihmoi shumë gra të merrnin. shtatzënë me magjinë e saj të fuqishme, shkrova dhe shpjegova situatën time, më premtoi se do të më ndihmonte dhe do të mbetem shtatzënë para 1 muaji, bëra gjithçka që më urdhëroi dhe shkova në spital për një mesazh dhe mjeku më konfirmoi që jam 5 vjeç ditë shtatzënë, deri tani kam sjellë në jetë djalin tim të pashëm, burri im tani është i lumtur dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. Fady kontaktoni nëse keni nevojë për ndihmë.
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni fuqi shpirtërore.
    * Nëse dëshironi të bëheni të famshëm.
    * Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje. Si HIV/AIDS
    E.T.C.
    Email:doctorfady720@Gmail.com
    WhatsApp: +2349039422406

    SvarSlett
  2. Një dëshmi e mahnitshme për një lojtar që ma ktheu burrin tim. dhe jam martuar për fat të mirë me një burrë të mrekullueshëm dhe të kujdesshëm me dy fëmijë. Ka pasur një problem të madh në familjen time gjashtë muaj më parë mes meje dhe burrit tim. Aq e tmerrshme sa e çoi çështjen në gjykatë për divorc. ai tha se nuk donte të qëndronte më me mua dhe se nuk më donte më. Kështu ai u largua nga shtëpia dhe shkaktoi disa dhimbje mua dhe fëmijëve të mi. U përpoqa maksimumin për ta rikthyer pas shumë vitesh, por pa rezultat. dhe ai konfirmoi se kishte marrë vendimin e tij dhe nuk donte të më shihte më. Kështu një mbrëmje, kur po kthehesha nga puna, takova një mikun tim të vjetër që e pyeti burrin tim. Kështu që unë i shpjegova gjithçka, kështu që ai më tha se e vetmja mënyrë që mund ta ktheja burrin tim ishte të vizitoja një spell player, sepse funksionoi gjithashtu. Kështu që unë kurrë nuk besova në magji, por nuk kisha zgjidhje tjetër veçse të ndiqja këshillën e tij. Pastaj më dha adresën e emailit të spell player që vizitoi. {drEgwuatu@gmail.com}.
    WHATSAPP +2348101205614 Kështu të nesërmen në mëngjes dërgova një e-mail në adresën që më dha dhe magjistari më siguroi se do ta ktheja burrin tim të nesërmen. Çfarë deklarate e mahnitshme!! Unë kurrë nuk e besova, kështu që ai foli me mua dhe më tha gjithçka që duhej të bëja. Më pas të nesërmen në mëngjes, çuditërisht, burri im, i cili nuk më kishte telefonuar në gjashtë muajt e fundit, më telefonoi për të më njoftuar se po kthehej. Kështu ai u kthye po atë ditë, me shumë dashuri dhe gëzim, dhe kërkoi falje për gabimin dhe dhimbjen që më kishte shkaktuar mua dhe fëmijëve të mi. Më pas, që nga ajo ditë, marrëdhënia jonë ishte më e fortë se në të kaluarën, me ndihmën e një spell player. Prandaj, unë do t'ju këshilloja që të vizitoni me dashamirësi Dr.Egwuatu-në e madhe nëse jeni në të tillë ose nëse keni ndonjë problem me "kthimin e ish-it tuaj, faleminderit Dr. {dregwuatu@gmail.com}
    WHATSAPP+2348101205614
    Ai gjithashtu shëron dhe e kthen EX-in,
    1 Ilaç bimor për HIV/ADIS.
    2 Trajtimi i kancerit bimor.
    3 Pastrimi i kyçit të këputur.
    4 herpesi shëron barishtet.
    5 lloje orizi pelte.
    6 Mjekësi bimore HPV.
    7 Shërimi i diabetit.
    8 kthejeni ish-in tuaj.
    9 Magjia e shtatzënisë.
    10 kura HTP.
    11 Shërimi i ajrit hepatik.
    12 )Shërimi i koronavirusit Covid 19.
    13) Perqindja astmatike
    WHATSAPP +2348101205614

    SvarSlett