tirsdag 28. juli 2015

Helter Skelter - Peyote (1986)

Som vi alle vet er det noen band som enkelt og greit ikke får det helt til: de bygger opp en fanbase, lager et knippe bra låter, får kanskje gitt ut noe, og så går det ikke lenger. På midten av 80-tallet dukket det opp et knippe band som skulle være norsk rocks redning; Helter Skelter var ett av disse. Imidlertid ble ingenting reddet, og bandet etterlot seg én eneste single, Peyote fra 1986.

Helter Skelter var det man kan kalle en "supergruppe", ettersom bandet i stor grad besto av medlemmer fra tidligere eksisterende trønderband; sanger Ragnar Wold kom fra Det Elektriske Kjøkken, bassist Ulf Risnes kom fra Det Gurgles (og endte opp i Tre Små Kinesere), Steinar Vikan og Lars Olufsen kom fra Liliedugg, og sistemann Bror Frode Karlsson kjenner jeg ikke til. Bandet spilte en rimelig streit rockevariant, og fikk mye støtte i Trondheim, bla. av Åge Aleksandersen, som mente dette var knall. Peyote ble gitt ut på det trønderske plateselskapet Oh Yeah! i 1986. Deretter fikk bandet napp hos det svenske plateselskapet Transmission, og dro inn for å spille inn plate; første dag i studio ble Olof Palme skutt, og plateprodusenten, som Sverige for øvrig, smuldret sammen i gråt og angst. Helter Skelter endte opp med å skli fra hverandre under disse forholdene, og bandet ble oppløst en eller annen gang i 1986. Imidlertid har bandet blitt gjenforent ved flere anledninger, og har sluppet et par utgivelser i tide og utide.

De to låtene på singelen er rimelig forskjellige, og viser bredden i bandets musikalske uttrykk; Peyote er en rimelig hard rock-og-rull-låt (som låter passe surt pga. skjev vinyl), drevet framover av hihatspill og en piskende skarptromme, i tillegg til en vegg av gitarer og en leken basslinje. Wolds vokal er ikke verdens sterkeste, men han får jobben gjort, og låtas refreng er sterkt og minneverdig. Gjennom låta ligger det en susende, stemningsskapende gitar som gir det hele et delvis psykedelisk preg. Hole In My Pocket starter med en frekk basslinje og forsiktige trommer, enkel gitarplinkplonking og Wolds bakoverlente vokal. En tåkete saksofon introduseres gradvis, malende og dronende, og stemningen veksler mellom harmonisk og dulgt sykelig, dog konstant lavmælt. Gradvis begynner låten å bygge seg opp, tempoet øker, vokalen blir mer intens, men bandet slipper ikke helt løs, og det avslutter relativt harmonisk.





















Helter Skelter - Peyote

01: Peyote
02: Hole In My Pocket

**Trykk her for å lytte!**

2 kommentarer:

  1. Një dëshmi e mahnitshme për një lojtar që ma ktheu burrin tim. dhe jam martuar për fat të mirë me një burrë të mrekullueshëm dhe të kujdesshëm me dy fëmijë. Ka pasur një problem të madh në familjen time gjashtë muaj më parë mes meje dhe burrit tim. Aq e tmerrshme sa e çoi çështjen në gjykatë për divorc. ai tha se nuk donte të qëndronte më me mua dhe se nuk më donte më. Kështu ai u largua nga shtëpia dhe shkaktoi disa dhimbje mua dhe fëmijëve të mi. U përpoqa maksimumin për ta rikthyer pas shumë vitesh, por pa rezultat. dhe ai konfirmoi se kishte marrë vendimin e tij dhe nuk donte të më shihte më. Kështu një mbrëmje, kur po kthehesha nga puna, takova një mikun tim të vjetër që e pyeti burrin tim. Kështu që unë i shpjegova gjithçka, kështu që ai më tha se e vetmja mënyrë që mund ta ktheja burrin tim ishte të vizitoja një spell player, sepse funksionoi gjithashtu. Kështu që unë kurrë nuk besova në magji, por nuk kisha zgjidhje tjetër veçse të ndiqja këshillën e tij. Pastaj më dha adresën e emailit të spell player që vizitoi. {drEgwuatu@gmail.com}.
    WHATSAPP +2348101205614 Kështu të nesërmen në mëngjes dërgova një e-mail në adresën që më dha dhe magjistari më siguroi se do ta ktheja burrin tim të nesërmen. Çfarë deklarate e mahnitshme!! Unë kurrë nuk e besova, kështu që ai foli me mua dhe më tha gjithçka që duhej të bëja. Më pas të nesërmen në mëngjes, çuditërisht, burri im, i cili nuk më kishte telefonuar në gjashtë muajt e fundit, më telefonoi për të më njoftuar se po kthehej. Kështu ai u kthye po atë ditë, me shumë dashuri dhe gëzim, dhe kërkoi falje për gabimin dhe dhimbjen që më kishte shkaktuar mua dhe fëmijëve të mi. Më pas, që nga ajo ditë, marrëdhënia jonë ishte më e fortë se në të kaluarën, me ndihmën e një spell player. Prandaj, unë do t'ju këshilloja që të vizitoni me dashamirësi Dr.Egwuatu-në e madhe nëse jeni në të tillë ose nëse keni ndonjë problem me "kthimin e ish-it tuaj, faleminderit Dr. {dregwuatu@gmail.com}
    WHATSAPP+2348101205614
    Ai gjithashtu shëron dhe e kthen EX-in,
    1 Ilaç bimor për HIV/ADIS.
    2 Trajtimi i kancerit bimor.
    3 Pastrimi i kyçit të këputur.
    4 herpesi shëron barishtet.
    5 lloje orizi pelte.
    6 Mjekësi bimore HPV.
    7 Shërimi i diabetit.
    8 kthejeni ish-in tuaj.
    9 Magjia e shtatzënisë.
    10 kura HTP.
    11 Shërimi i ajrit hepatik.
    12 )Shërimi i koronavirusit Covid 19.
    13) Perqindja astmatike
    WHATSAPP +2348101205614

    SvarSlett
  2. Magji e fortë dhe e fuqishme dashurie për të fituar mbrapa ish-in tuaj.. Kam vendosur që do ta kaloj gjithë ditën në internet vetëm për t'u siguruar që shumë njerëz mund ta lexojnë këtë dëshminë time për Dr.Ellen e cila është një magjistar i fuqishëm nga Afrika, Pasi u braktisa nga i dashuri im isha aq i vetmuar atë ditë sa vendosa të kaloja rrjetin për disa këshilla marrëdhëniesh, nuk e dija kurrë se kjo ishte harta e rrugës që do të siguronte kthimin e të dashurit tim. Pasi lexova shumë këshilla se si ta rivendosja marrëdhënien time në një mënyrë më të mirë, zbulova se Dr.Ellen ka shumë rekomandime sesa drejtorët e tjerë, kështu që me këtë vendosa që Dr.Ellen ishte personi i duhur . për punën, Dhe unë kontaktova Dr.Ellen përmes të dhënave të tij që pashë në internet dhe isha aq i lumtur që zgjodha të punoja me Dr.Ellen sepse puna e tij ishte 100% perfekte dhe magjia ma ktheu të dashurin tim. Me lehtësim të shpejtë, ju gjithashtu mund ta kontaktoni atë për ndihmë tani me email: ellenspellcaster@gmail.com/
    Whatsapp/telefononi +2348106541486

    SvarSlett