torsdag 12. mars 2015

Betong Hysteria - Spontan Abort (1982)

Det vil være poengløst for meg å fornekte pønkens viktighet for min egen mentale oppvekst og utvikling fra tenårene og utover. Selv om jeg muligens entret scenen noe seint, og dermed gikk glipp av det meste av moroa, så står musikken igjen som en frigjøringsbauta som lar de unge oppdage meningen med livet når de mest trenger den. Til tross for at jeg nå i stor grad har bevegd meg vekk fra den hardeste pønken, så er det av og til absolutt nødvendig å la seg overkjøre av brølte politiske slagord og motorsaggitarer. I så måte presenteres et av Norges første hardcoreband, Betong Hysteria, og deres eneste utgivelse, EPen Spontan Abort.

Betong Hysteria ble startet i Oslo vinteren 1981. Etter hva jeg vet var besetningen noe ustabil, men den som spilte inn Spontan Abort besto av Geir "Bulle" Underdal, Arne Brathagen og Ulf Knudsen fra Kaare og Partiet, i tillegg til Geir "Moron" Brurok og Carl Platou. Etter EPen skjedde det en del utskiftninger, før bandet imploderte ca. 1983. I ettertid gikk Bulle videre til bla. Siste Dagers Hellige (med Knudsen) og Løver & Tigre, mens Knudsen på sin side gikk solo med kassetten Istanbul (alle vil dukke opp her seinere). Bandet er kjent i diverse undergrunnsmiljøer verden rundt, og Spontan Abort er mest sannsynlig et ettertraktet samleobjekt. Såvidt jeg vet er det også trykket opp en bootleg-utgave i USA.

Musikken på Spontan Abort burde i utgangspunktet være pensum for dagens norske pønkband. Det låter rått og grovt, og til tider nesten litt vondt. Produksjonen er passe elendig (det hjelper lite at rippen er litt sprakete), og det går såpass fort at detaljene er vanskelige å merke seg. Åpningslåta Snuten Kommer er et prakteksempel på stilen: etter en introduksjon med demonstrasjonsslyder og en formell megafonstemme introduseres bandet, som spiller låtas hoveddeler i hurtig tempo. Brått stopper det opp, og deretter starter det på nytt i tilnærmet dobbel hastighet mens Brurok brøler ut korte, uforståelige fraser. Som et tillegg til denne suksessoppskriften dukker brått en kjemperask gitarsolo opp, og etter en repetisjon eller to er låta over. Samme formel følges i stor grad for de andre låtene også, og det hele er over på 7 minutter og 30 sekunder.
















Betong Hysteria - Spontan Abort

01: Snuten Kommer
02: Du Er Et Ledd I
03: Det Er Bare Løgn
04: Mitt Eget Liv
05: Sipoene Ser Deg

**Trykk her for å lytte!**

10 kommentarer:

  1. Dette er for meg bautaen fra Norsk pønkmiljø, ingenting har truffet meg som denne siden.

    SvarSlett
    Svar
    1. Emri im është Lilian N. Kjo është një ditë shumë e gëzueshme e jetës sime për shkak të ndihmës që Dr.saguru më ka dhënë duke më ndihmuar të kthej ish-burrin tim me magjinë e tij magjike dhe dashurie. Unë isha e martuar për 6 vjet dhe ishte shumë e tmerrshme sepse burri im me të vërtetë po më tradhtonte dhe po kërkonte një divorc, por kur hasa në emailin e Dr.saguru në internet se si ai ka ndihmuar kaq shumë njerëz të kthejnë ish-in e tyre dhe ndihmoni për të rregulluar marrëdhënien. dhe i bëjnë njerëzit të jenë të lumtur në marrëdhënien e tyre. Unë ia shpjegova situatën time dhe më pas kërkova ndihmën e tij, por për habinë time, ai më tha se do të më ndihmojë në çështjen time dhe ja ku po festoj tani sepse burri im ka ndryshuar totalisht për mirë. Ai dëshiron të jetë gjithmonë pranë meje dhe nuk mund të bëjë asgjë pa dhuratën time. Po e shijoj shumë martesën time, çfarë festë e madhe. Do të vazhdoj të dëshmoj në internet sepse Dr.saguru është me të vërtetë një magjistar i vërtetë. A KE NEVOJË PËR NDIHMË PASTAJ KONTAKTONI TANI MJEKUT SAGURU ME EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com Ai është e vetmja përgjigje për problemin tuaj dhe ju bën të ndiheni të lumtur në marrëdhënien tuaj. dhe është gjithashtu perfekt në
      1 MAGJI DASHURIA
      2 FITO ISH BACK
      3 FRUTI I MATrës
      4 PROMOVIMI I SHPEJTËSISË
      5 MBROJTJA DREJTISTIKË
      6 SPELL BIZNESI
      7 SPEL PUNË E MIRË
      8 DREJTIVAT E LOTARISË dhe GJYQËSORE

      Slett
  2. Hvert problem har en løsning når du møter den rette personen! Ikke vær redd for at det er en flott staveforkaster og åndelig problemløser som kan sette en stopper for problemet ditt. Jeg vil sette pris på DAWNACUNA for gjenopprettelsen av ekteskapet mitt med hennes magi, Etter 1 års separasjon med mannen min, ved hjelp av den store stavehjuleren DAWNACUNA, kom mannen min hjem og nå er vi lykkelig sammen for godt, nok en gang takk til DAWNACUNA helbreder hun også all slags sykdom og som,

    1 ELSKER STAV
    2 VINN EX TILBAKE
    3 FRUKT AV KVINNEN
    4 KAMPANJE STAV
    5 BESKYTTELSE.
    6 FORRETNINGSSTAV.
    7 GOD JOBBSTAV.
    8 HIV -AIDS.
    9 STOPP MISBORD.
    10 LYKKE STAV.
    11 TELEKINESIS STAV.
    LOTTERI STAVNING og STOFFMELDING Stav Kontakt ham for din hjelp via:
    WHATSAPP: +2348032246310.
    E -post: dawnacuna314@gmail.com

    SvarSlett
  3. Kjo është një dëshmi që do t'ua tregoj të gjithëve në botë. Unë jam i martuar për 4 vjet dhe në vitin e pestë të martesës sime, një grua tjetër bëri magji për të më hequr të dashurin tim dhe burri im më la mua dhe fëmijët dhe ne kemi vuajtur për 2 vjet derisa takova një postim ku ( magjistare agimi) kanë ndihmuar kaq shumë njerëz dhe unë vendosa t'i bëj një përpjekje për të më ndihmuar të kthej burrin tim në shtëpi dhe më besoni që sapo i dërgova fotografinë time asaj dhe asaj të burrit tim dhe pas 48 orësh siç më ka premtuar pasi e bëri gjithçka që ajo më kërkoi të bëja, pashë një makinë që hyri në shtëpi dhe ja që ishte burri im dhe ai erdhi tek unë dhe fëmijët, ai ishte duke qarë dhe duke më kërkuar ta falja ai më premtoi se nuk do të jetonte më mua dhe fëmijën, nëse keni ndonjë sfidë, kontaktoni shpejt (shembullin e agimit të shtrigave).
    1) magji për të mbetur shtatzënë.
    2) magji për t'u ribashkuar me të dashurin tuaj.
    3) magji për të bërë dikë të dashurohet me ty.
    4) magji për të ndaluar abortin.
    5) magji për të bërë telekinesis.
    E.T.C
    Kontaktoni atë në WhatsApp: +2348032246310
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    SvarSlett
  4. Burri im më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, të gjitha shpresat u humbën. Mendova se nuk do ta takoja më kurrë burrin tim sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për të arritur tek ai. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova Dr. Dawn. Tani, unë i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë në 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lypte 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe ai më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi për të dashurit tuaj.
    *nëse doni të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    SvarSlett
  5. E gjitha falë Dr Fady për punën e saj të mahnitshme, unë kam qenë e martuar për 8 vjet pa fëmijë, kam provuar gjithçka që munda por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një postim në internet se si Dr Fady ka ndihmuar kaq shumë njerëz, shkrova asaj në Whatsapp dhe i shpjegoi gjithçka, ajo më premtoi se gjithçka do të jetë mirë me mua dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, letër dy javë më kërkoi të shkoja në spital për një mesazh dhe për habinë time doktori tha se jam 1 jave shtatzene cdo gje ka qene ne rregull me mua dhe burrin tim qe nga ajo kohe dhe tani kam djalin tim te bukur, fale Dr Fady, nese ke ndonje veshtiresi ne jeten tende,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse keni nevojë për një fuqi shpirtërore.
    *Nëse dëshironi të rikuperoni paratë ose pronën tuaj të vjedhur.
    Dhe shumë të tjera. Kontaktoni me të ajo do t'ju ndihmojë: email {drfady720@gmail.com } +2349039422406
    Whatsapp

    SvarSlett
  6. Çdo problem ka një zgjidhje kur takoni personin e duhur! Mos kini frikë se ekziston një magjistar i shkëlqyer dhe zgjidhës shpirtëror i problemeve që është në gjendje t'i japë fund problemit tuaj. Dua te vleresoj Dr Egwuatu qe me riktheu martesen time me magjine e saj, Pas 1 viti ndarje me burrin tim, me ndihmen e magjistarit te mrekullueshem Dr Egwuatu burri im erdhi ne shtepi dhe tani jemi te lumtur bashke per mire, edhe nje here faleminderit per Dr Egwuatu gjithashtu shëroi të gjitha llojet e sëmundjeve si p.sh.

    1 DEKLARATË DASHURI
    2 WIN S EX KTHIMI
    3 FRUTA GOMS
    4 NJOFTIM PËR PROMOCION
    5 DEKLARATA E MBROJTJES.
    6 MAGJIA E BIZNESIT.
    7 DEKLARATË E MIRË PUNËS.
    8 HIV SIDA.
    9 NDALO MISKARRIMIN.
    10 MIROOD NJOFTIM SHPALLJE.
    11 SHKAK I TELEKINEZËS.
    DREJTSHKRIMI I LOTARIVE DHE ÇËSHTJA GJYQËSORE Kontakt Kontaktoni atë për ndihmën tuaj nëpërmjet: drEgwuatu@gmail.com
    WHATSAPP:+2348101205614

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Faleminderit për atë që keni bërë për mua { Dr dawn acuna }! Burri im pushoi së plotësuari letrat e divorcit pasi të kontaktova për të më ndihmuar të ndaloja divorcin me burrin tim dhe tani gjërat po shkojnë shumë më mirë tani. Siç thatë, i gjithë procesi në lidhje me divorcin është anuluar dhe gruaja e keqe që shkakton problemin në martesën time është larguar nga burri im dhe tani jemi të lumtur së bashku, nëse keni probleme në lidhje ose martesë ose ndonjë problem tjetër. , mund t'i dërgoni email atij në: ( dawnacuna314@gmail.com ) ose WhatsApp her ( +2348032246310 ).

    Ai u specializua në magjitë e mëposhtme:

    *MAGJITË DASHURIA
    *MAGJITË MARTESORE
    *MAGJITË E PARAVE
    *MAGJITË E BUKURISË
    *MAGJITË E PASURISË
    *MAGJITË TËRHEQJES SEKSUALE
    *MAGJITË E SHËRIMIT TË HIV
    * SPELL KAZINO
    *HQI SPELJET E MALLKIMIT
    *MAGJITË MBROJTJES
    *MAGJITË E LOTARIVE
    *MAGJAT E FATIT
    *MAGJAT E Pjellorisë

    SvarSlett
  9. Sot ka qenë dita më e lumtur e jetës sime pas një viti trishtimi dhe pikëllimi pa qenë me atë që dua, u përpoqa të bëja të pamundurën për t'u siguruar që ta bëja të lumtur të dashurin tim, por duket se nuk do të funksionojë kurrë mirë, ishte sikur po bëj gjithçka kot, por të gjitha falënderoj DR WALE që erdhi për të ndryshuar të gjitha shqetësimet dhe trishtimet e mia në Gëzimi. E njoha njeriun e madh kur lexova disa komente të mrekullueshme për DR WALE dhe se si ai ka ndihmuar shumë njerëz me problemet e tyre në marrëdhënie. Po lexoja një revistë e cila më pas pashë edhe dëshmi të mëdha të cilat më pas vendosa të mos humbas kohë. U kontaktova me DR WALE dhe i shpjegova të gjitha problemet e mia, ai më tha të mos shqetësohesha, ai më siguroi se gjithçka do të zgjidhej. I besova shumë DR WALE sepse besoj se ai nuk mund të më mashtrojë dhe i dërgova të gjitha të dhënat e mia. Vërtet DR WALE nuk më dështoi kurrë, burri im që më la përgjithmonë një vit më parë u kthye tek unë. Burri im dhe unë kemi jetuar të kënaqur që kur ky magjistar na ribashkoi me magjitë e tij të dashurisë. Faleminderit kaq shumë DR WALE për magjitë tuaja të fuqishme. shprehjet nuk janë të mjaftueshme për të thënë faleminderit. Këtu është WhatsApp/Viber i tij: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett